Michał Jasiński dyrektorem zarządzającym UM Thrive
Michał Jasiński z początkiem października br. obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego w UM Thrive, jednostce utworzonej w strukturach domu mediowego UM (IPG Mediabrands) do obsługi koncernu Nestle. Ostatnio pracował w MediaCom Warszawa (GroupM).
Jasiński będzie odpowiedzialny za całościową realizację strategii biznesowej agencji, budowanie i rozwój relacji biznesowych z Nestle, zarządzanie zespołem oraz nadzorowanie najważniejszych projektów.
Równocześnie dołączy do zarządu operacyjnego grupy Mediabrands, do której należą domy mediowe UM i Initiative, agencja Reprise oraz brand Matterkind.
Nowego szefa UM Thrive, od strony strategicznej, wspierać będzie Sebastian Szysz, który niedawno objął stanowisko UM strategy directora.
Zadaniem Szysza będzie nadzorowanie wdrożeń i rozwoju produktów agencji UM oraz bieżące, strategiczne wsparcie zespołów UM oraz UM THRIVE. Całym zespołem strategii grupy Mediabrands niezmiennie kieruje Paweł Orkwiszewski, jako chief strategy officer.
Michał Jasiński przez wiele lat związany był z agencją mediową MediaCom Warszawa. Ostatnio pełnił funkcję iInternational business directora, odpowiedzialnego za koordynację obsługi m.in. P&G. Pracował także dla takich marketerów jak: TEVA i Mars.
Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
UM Thrive został powołany jesienią ub.r. po wygraniu przetargu mediowego Nestle i działa w ramach domu mediowego UM. Obecnie liczy kilkudziesięciu specjalistów od komunikacji 360 stopni.
Dołącz do dyskusji: Michał Jasiński dyrektorem zarządzającym UM Thrive