MetLife z nowym logo i hasłem „Razem przez życie” reklamuje ubezpieczenie Gwarantowana Emerytura+
Firma ubezpieczeniowa MetLife zmodyfikowała swój logotyp i wprowadziła nowe hasło główne: „Razem przez życie”. Jednocześnie rozpoczęła kampanię, w której reklamuje wprowadzone właśnie do sprzedaży indywidualne ubezpieczenie rentowe Gwarantowana Emerytura+.
Zmodyfikowane logo MetLife jest wprowadzane od ub.r. na kolejnych rynkach, na których działa firma. - Odświeżenie marki i nowe logo to efekt globalnej strategii, która odzwierciedla cele MetLife związane z realizacją potrzeb klientów. Świat zmienia się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, a my chcemy nadążać, a nawet wyprzedzać potrzeby naszych klientów i być dla nich zaufanym partnerem. Chcemy też zmienić to, w jaki sposób klienci postrzegają ubezpieczenia, dbając, żeby były prostsze i lepiej dopasowane do prawdziwych potrzeb - opisuje Aneta Świercz-Grądkowska, dyrektor ds. marketingu zintegrowanego MetLife w Polsce.
- Odzwierciedleniem tego podejścia jest nowe hasło towarzyszące marce „Razem przez życie” - dodaje.
Poprzednie logo MetLife funkcjonowało w wersji z wizerunkiem animowanego pieska, brand hero tej marki.
Jednocześnie firma zaczęła kampanię reklamującą indywidualne ubezpieczenie rentowe Gwarantowana Emerytura+. Zapewnia ono wypłatę dożywotniego miesięcznego świadczenia już po 10 latach opłacania składek, natomiast ubezpieczony sam określa wysokość gwarantowanego świadczenia, wiek, w którym zacznie je otrzymywać (może to być 60., 65. lub 70. rok życia) oraz tryb opłacania składki.
Nowa usługa jest skierowana do trzech głównych grup klientów: przedsiębiorców prowadzących własną działalność i płacących relatywnie niewielkie składki ZUS, profesjonalistów (przede wszystkim przedstawicieli tzw. wolnych zawodów) szukających najlepszego sposobu gromadzenia oszczędności na emeryturę oraz partnerów życiowych osób, które nie pracują i nie będą miały wypłaconej emerytury z ZUS.
- Gwarantowana Emerytura+ to znakomity sposób na uzupełnienie emerytury państwowej, która w przyszłości będzie bardzo niska. Po zakończeniu pracy zawodowej możemy być zaskoczeni wysokością świadczenia z ZUS, o wiele niższego niż ostatnia pensja. To co wyróżnia nasz produkt to elastyczność i gwarancja dożywotniej wypłaty świadczenia w ustalonej wysokości - przekonuje Rafał Piotrowski, dyrektor działu rozwoju produktów i zarządzania portfelem w MetLife.
Akcja reklamująca Gwarantowaną Emeryturę+ jest prowadzona pod hasłem „Przyszłość osobista”. Obejmuje przede wszystkim internet (bannery, artykuły, aktywności na Facebooku), a w kolejnej odsłonie będzie realizowana także w prasie. Potrwa do końca listopada.
Kreację kampanii przygotowała agencja Zgoda, a za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.
Dołącz do dyskusji: MetLife z nowym logo i hasłem „Razem przez życie” reklamuje ubezpieczenie Gwarantowana Emerytura+