MediaHub wdraża analitykę z Adverity
Dom mediowy MediaHub zaczął współpracę z Adverity, technologią, która umożliwia połączenie wszystkich danych dotyczących marketingu, sprzedaży oraz klientów i zbudowanie spójnego ekosystemu analizy biznesowej.
Jak podano w komunikacie "dzięki temu zaawansowanemu narzędziu analitycznemu, klienci MediaHub będą mogli monitorować wszystkie kampanie i źródła aktywności w czasie rzeczywistym. To oznacza jeszcze bardziej precyzyjną ewaluację i planowanie działań reklamowych."
Adverity może połączyć dane z ponad 600 zintegrowanych źródeł w ramach jednego systemu. Dzięki zaawansowanemu silnikowi do transformacji danych, rekordowo szybko agreguje dane w łatwiejsze do zanalizowania zestawy.
Narzędzie pozwala zidentyfikować najskuteczniejsze kampanie, optymalizować i zwiększać ich wydajność. Znaczącym ułatwieniem we współpracy marketera z klientem są przyjazne dla użytkownika wizualizacje, które Adverity tworzy na podstawie danych.
Z Adverity korzystają globalne marki takie jak Forbes, Ikea, Red Bull czy Vodafone.
Dołącz do dyskusji: MediaHub wdraża analitykę z Adverity