Change Serviceplan i Media Republic z kampanią Maślanki Mrągowskiej
Wystartowała nowa kampania promocyjna Maślanki Mrągowskiej (Spółdzielnia Mleczarska "Mlekpol" oparta o ideę “Maślanka Mrągowska niejedno potrafi połączyć”. Po raz trzeci za strategię, kreację i realizację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan (Group One).
Kampania promocyjna ma na celu pokazanie, że Maślanka Mrągowska dosłownie i w przenośni “niejedno potrafi połączyć” - łączy się ze składnikami potraw, zdrowiem i smakiem, od 25 lat łączy pokolenia, a także różne okazje do spożywania posiłków.
W ramach kontynuacji zeszłorocznego formatu powstały filmiki z cyklu Fridge Challenge, które jak dotychczas mają inspirować kulinarnie i zachęcać do pysznego, naturalnego i zdrowego gotowania z produktów, które mamy pod ręką.
Aktywacja składa się z sześciu cykli, każdy z nich będzie wspierany materiałami video, promowany kampanią banerową, aktywacjami konsumenckimi oraz publikacjami influencerów na Instagramie i TikToku. Wszystkie działania będą linkowały do głównego serwisu Maślanki Mrągowskiej.
Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan (Group One), planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic (Group One), a za produkcję materiałów video odpowiada dom produkcyjny Neverest Warsaw.
Dołącz do dyskusji: Change Serviceplan i Media Republic z kampanią Maślanki Mrągowskiej