SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Maryla Rodowicz reklamuje Radio Złote Przeboje

Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej Radia Złote Przeboje pod hasłem „Muzyka mojego życia!”. Twarzą akcji - przygotowanej przez Agorę wspólnie z agencją Polymus - jest Maryla Rodowicz.

W kampanii Radia Złote Przeboje Maryla Rodowicz prezentuje swoje ulubione przeboje z dawnych i obecnych lat. Reklamy mają w ten sposób podkreślać format muzyczny stacji. Przypomnijmy, że kampania Radia Złote Przeboje pod hasłem „Muzyka mojego życia!” trwa od początku lutego, a twarzą jej pierwszego etapu był Krzysztof Krawczyk (więcej na ten temat).



>>> Ilu słuchaczy ma Radio Złote Przeboje? Raport Wirtualnemedia.pl


Obecna odsłona akcji jest prowadzona w prasie (m.in. „Gazeta Wyborcza”), internecie (m.in. strony z grupy Gazeta.pl) oraz na outdoorze (nośniki AMS w miastach, w których nadaje Radio Złote Przeboje). Kreację kampanii przygotowała agencja Polymus, a plan mediów opracował dział promocji Grupy Radiowej Agory.

Dołącz do dyskusji: Maryla Rodowicz reklamuje Radio Złote Przeboje

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
m
widać, widać... wsiąść do pociągu byle jakiego reklamowane na profilu stacji na facebooku wczoraj... bardzo taktowne zachowanie
0 0
odpowiedź