SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kampania Radia Złote Przeboje

Wystartowała ogólnopolska kampania wizerunkowa Radia Złote Przeboje (Grupa Eurozet). Jej hasło to "Radio Złote Przeboje - największe przeboje lat 80. i 90.”
 

Radio Złote Przeboje Radio Złote Przeboje

Kampania ma obejmować nośniki reklamy zewnętrznej AMS w miastach nadawania stacji. Będzie prowadzona również w internecie, w tym za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Nowa forma promocji Radia Złote Przeboje

- Hasło kampanii Radia Złote Przeboje to "największe przeboje lat 80. i 90.". Tym samym stacja chce przypominać słuchaczom i słuchaczkom, że w Radiu Złote Przeboje można usłyszeć tylko największe, znane i sprawdzone przeboje. Złote Przeboje to radio, w którym każdy, bez względu na wiek, znajdzie coś dla siebie. Jak pokazały przeprowadzone przez nas badania, 40-letni słuchacze są pozytywnie zaskoczeni tym, co usłyszeli na antenie naszej stacji. Wcześniej kojarzyli ją głównie z hitami pokolenia swoich rodziców. Po wysłuchaniu programu dostrzegli jednak, że gramy także piosenki, które oni znają i lubią - przekazała mediom Anna Justka, dyrektorka promocji stacji muzycznych Grupy Eurozet.

Czytaj także: Grupa Eurozet z nowym dyrektorem biura reklamy

Sieć rozgłośni tworzą 24 stacje lokalne, które nadają m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu i miastach Aglomeracji Śląskiej.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Radia Złote Przeboje

40 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fijal
jakie to odkrywcze i nowatorskie:-)
12 3
odpowiedź
User
Łodzią
Jak długo pracowano nad tym nowym, genialnym hasłem?
13 1
odpowiedź
User
nie wszystko zloto co tam grają
W Zlotych Przebojach-nazwa zobowiązuje-"szlagiery"typu Danzel-Pump it up (2004 rok wydania),Enej i evergreeny (sprzed kilku lat!!!) - słuchacze to kochają!!!
11 1
odpowiedź