Martin Stankiewicz promuje Konto dla Młodych w PKO BP
Vloger Martin Stankiewicz został twarzą nowej kampanii internetowej banku PKO BP promującej Konto dla Młodych. Za jej przygotowanie odpowiadają Agencja Warszawa i Artegence.
Kampania „Dużo dobrego za zero” wspiera promocję banku PKO BP, w ramach której za otwarcie Konta dla Młodych można zyskać dwuosobowe zaproszenie do restauracji podczas Festiwalu Restaurant Week oraz do 50 zł zwrotu za wydatki na posiłki na mieście przy płatności kartą przez pół roku. Kampania trwa od 21 sierpnia do końca września.
Film reklamowy z udziałem Martina Stankiewicza koncentruje się na relacjach dzieci i rodziców, a sceneria nawiązuje do promocji banku.
Spot jest emitowany na YouTube, playerze TVP oraz w mediach społecznościowych. Dodatkowo będą wykorzystywane formaty banerowe z wideo na portalach zasięgowych z kategorii rozrywka oraz formaty reklamy mobilnej. W internecie będą prowadzone również działania performance wsparte aktywnością w wyszukiwarkach. Medium wspierającym kampanię będzie kino.
Za kreację kampanii odpowiada Agencja Warszawa, za działania w internecie agencja Artegence. Zakup mediów powierzono Havas Media.
Martin Stankiewicz reklamował także Konto dla Młodych w ubiegłorocznej kampanii PKO BP. Twórca jest zrzeszony w sieci partnerskiej Talent Media, dokąd przeszedł z LifeTube'a.
Dołącz do dyskusji: Martin Stankiewicz promuje Konto dla Młodych w PKO BP