Marka meblowa Tylko klientem agencji Lepont
Agencja Lepont rozpoczęła współpracę z marką meblową Tylko.
Do zadań agencji należy launch komunikacji na rynku polskim, w tym pełny zakres współpracy z obszaru PR, influencer marketing oraz działania z zakresu brand experience.
- Polacy mieszkają w coraz ciekawszych i dopasowanych do swoich potrzeb wnętrzach. Jeszcze nie tak dawno wszyscy żyliśmy w bardzo podobny sposób, otoczeni meblami stworzonymi dla potrzeb uśrednionego konsumenta. Wierzymy, że to się zmienia i że nasz model pozwalający łatwo dostosować meble do indywidualnych potrzeb każdego z nas znajdzie zastosowanie także w polskich domach. W Europie Zachodniej sprzedaliśmy już 200 tys. produktów, gdzie wysoka jakość i możliwość indywidualizacji mebli Tylko jest świetnie odebraną obietnicą, a konsumenci są otwarci na zapłacenie za to wyższej ceny. Polski rynek rozwija się coraz bardziej w tym kierunku. Chcemy to sprawdzić - mówi Tomasz Wawrzyniuk, social media & influencer marketing lead, który odpowiada za polską kampanię z ramienia Tylko.
Lepont jest pierwszą agencją PR, z którą Tylko współpracuje na rynku polskim.
Dołącz do dyskusji: Marka meblowa Tylko klientem agencji Lepont