Agencja Lepont dla Bath & Body Works
Lepont rozszerza portfolio klientów o amerykańską markę Bath & Body Works, oferującą produkty do pielęgnacji i zapachy do domu. W ramach współpracy otwarty został drugi w Warszawie salon marki, w centrum handlowym Westfield Arkadia.
Do grona klientów agencji Lepont dołączyła amerykańska marka Bath & Body Work. W ramach współpracy nawiązanej w czerwcu, Lepont odpowiedzialne było za otwarcie nowego salonu marki w Warszawie oraz premiera nowej kolekcji zapachów w ramach kampanii “Find Your Gingham”.
Przy okazji Westfield Arkadia zorganizowany został pre-opening dla mediów i influencerów, a także aż 3 dni atrakcji dla konsumentów, w tym m.in. strefa pop-up na dziedzińcu galerii handlowej.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W ramach współpracy agencja Lepont odpowiadała za przygotowanie konceptu kreatywnego, produkcję eventów, media relacje oraz influencer marketing.
Dołącz do dyskusji: Agencja Lepont dla Bath & Body Works