Marka Katarek z familijną kampanią "Jak mama mamie"
W internecie trwa kampania aspiratora dla dzieci marki Katarek (Duna). Do współpracy zaproszono Dominikę Gano, znaną jako Mama Bezpiecznego Malucha, współzałożycielkę i koordynatorkę ogólnopolskiej Kampanii Bezpieczny Maluch.
W ramach współpracy ambasadorka preparatu Katarek będzie odpowiadała na pytania matek na temat aspiratora. Odpowiedzi zamieszczane będą w specjalnych filmach, w których wystąpią także inne mamy.
Hasło kampanii "Jak mama mamie" nawiązuje do badań własnych firmy, z których wynika, że produkt najczęściej kupowany jest z polecenia.
Kampania prowadzona jest za pośrednictwem własnych kanałów komunikacyjnych marki (strona internetowa, Facebook, YouTube, Instagram), a także serwisów i portali parentingowych oraz kanałów ambasadorki marki.
Za koordynację działań odpowiedzialna jest Roksana Baros z firmy Duna.
Dołącz do dyskusji: Marka Katarek z familijną kampanią "Jak mama mamie"