Magdalena Tynor szefową marketingu Synergic Media. Zmiany w dziale sprzedaży
Nowe stanowisko dyrektora marketingu w Synergic Media objęła Magdalena Tynor. W dziale sprzedaży na stanowisko zastępcy dyrektora awansowała Kinga Kalińska, do działu dołączyła Natasza Vieweger.
Magdalena Tynor funkcję dyrektorki marketingu objęła w w październiku br. - To nowe, kluczowe stanowisko w naszej firmie. Do głównych zadań Magdy będzie należało kreowanie nowej strategii marketingowej firmy, ze szczególnym uwzględnieniem oferty produktowej - mówi Paweł Orłowski, prezes zarządu Synergic Media.
Tynor ma wieloletnie doświadczenie zawodowe w obszarze marketingu, rozwoju biznesu oraz prowadzenia grup produktowych, między innymi z zakresu reklamy tranzytowej, digitalowej, lotniskowej oraz eventowej. Z rynkiem reklamowym związana jest od 16 lat.
Zmiany w dziale sprzedaży
Kinga Kalińska (na zdjęciu poniżej) obecnie jest zastępcą dyrektora ds. sprzedaży w Synergic. Od ponad 15 lat związana z firmą i branżą reklamy zewnętrznej. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów zdobywała koordynując niestandardowe i multiproduktowe kampanie oraz projekty dla kluczowych kontrahentów. Działem sprzedaży firmy kieruje Piotr Luberadzki.
Do zespołu dołączyła Natasza Vieweger (na zdjęciu niżej) – odpowiada za współpracę z kluczowymi domami mediowymi i reklamodawcami. Karierę rozpoczynała w radio, potem pracowała w czołowych wydawnictwach, gdzie koncentrowała się na sprzedaży prasy i internetu. Zawodowo związana z reklamą od ponad 20 lat.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Tynor szefową marketingu Synergic Media. Zmiany w dziale sprzedaży