1,08 mln widzów „Magazynu śledczego Anity Gargas”. TVP1 liderem
Nowy sezon programu „Magazyn śledczy Anity Gargas” ogląda średnio 1,08 mln osób. TVP1 w czasie emisji misyjnej audycji jest liderem rynku w 4+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Premierowe odcinki nowego sezonu „Magazynu śledczego Anity Gargas” na antenie TVP1 pokazywane są w czwartki o godz. 22.25, tuż po „Sprawie dla reportera” Elżbiety Jaworowicz. Średnia widownia premierowych odcinków misyjnej audycji w okresie od 5 września do 21 listopada 2019 roku wyniosła 1,08 mln osób, co przełożyło się na 11,18 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 5,67 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,19 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą widownię zgromadził odcinek z 17 października, który oglądało 1,23 mln widzów.
TVP1 w paśmie nadawania „Magazynu śledczego Anity Gargas” wygrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wiceliderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVN z udziałem na poziomie 11,16 proc., nadająca w tym czasie filmy fabularne. Trzeci jest Polsat (6,97 proc.; filmy fabularne i „Love Island. Wyspa miłości”), a czwarta - TVP2 (3,09 proc.; również pasmo filmowe).
Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 telewizyjna Jedynka była trzecia.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,08 mln widzów „Magazynu śledczego Anity Gargas”. TVP1 liderem