Linie Emirates z taneczną kampanią „Fly Better”
Linie lotnicze Emirates na początku listopada rozpoczną akcję reklamową pod hasłem "Fly Better". Reklamę wyreżyserował Michael Gracey.
Na potrzeby kampanii przygotowano 60-sekundowy anglojęzyczny spot reklamowy. Jego główną bohaterką jest stewardessa, witająca na pokładzie pasażera. W kolejnych ujęciach kobieta zmienia strój, a wkoło niej pojawiają się kolejne aranżacje, nawiązujące do różnych stylistyk tanecznych - Bollywood, disco czy techno. Klip informuje o różnych formach rozrywek i usług na pokładach samolotów Emirates.
Reżyserem spotu jest Michael Gracey, w którego dorobku znajduje się m.in. popularny musical "Król rozrywki".
Równocześnie linie zaprezentują drugi film promujący rozbudowaną siatkę międzynarodowych połączeń Emirates. Podkład muzyczny będzie spokponowany specjalnie na potrzeby kampanii.
Reklama systemu ice pojawi się w telewizji 1 listopada w trakcie popularnego programu rozrywkowego The X Factor UK, a obydwa spoty będą wyświetlane równocześnie na najważniejszych rynkach Emirates w regionie Zatoki Perskiej, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech i USA.
Oprócz tradycyjnych platform reklamowych i cyfrowych kampania „Fly Better” pojawi się także w klubach sportowych i na wydarzeniach sponsorowanych przez linie Emirates.
Pierwsza reklama stadionowa w ramach nowej kampanii zostanie odsłonięta 1 listopada na torze wyścigów konnych Meydan w Dubaju, następnie pojawi się na billboardach stadionowych w trakcie meczu Arsenal-Liverpool, który odbędzie się 3 listopada.
Ponadto 11 listopada sponsorowana przez Emirates drużyna AC Milan po raz pierwszy zaprezentuje reklamę „Fly Better” na swoich koszulkach podczas starcia z Juventusem Turyn.
Akcję opracował dyrektor ds. marki Emirates Richard Billington.
Dołącz do dyskusji: Linie Emirates z taneczną kampanią „Fly Better”