Cyfrowy Polsat reklamuje Polsat Sport Premium z piłkarską Ligą Mistrzów (wideo)
Cyfrowy Polsat rozpoczął kampanię reklamującą oferty telewizyjne z pakietem Polsat Sport Premium, w którym dostępne będą transmisje z piłkarskiej Ligi Mistrzów. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Grey Group, TFP, Televisor i Vizeum.
Reklamy z kampanii pokazują kibiców, którzy emocjonują się, oglądając mecze piłkarskiej Ligi Mistrzów. Śledzą je na różnych urządzeniach: telewizorze, tablecie i komputerze.
Kampania podkreśla, że w ramach pakietu Polsat Sport Premium (obejmującego dwa kanały w jakości Super HD oraz cztery serwisy telewizyjne PPV) od sezonu zaczynającego się w sierpniu będzie można oglądać wszystkie mecze Ligi Mistrzów. Przy zakupie wybranych wariantów oferty klienci będą otrzymywać piłki.
Pakiet Polsat Sport Premium jest dostępny z obecnymi pakietami telewizyjnymi Cyfrowego Polsatu, które w tej wersji są droższe o maksymalnie 30 zł miesięcznie. Sprzedaż oferty ruszyła tydzień temu.
Kanały i serwisy Polsat Sport Premium wprowadzono też do oferty abonamentowej Plusa. Wspiera to kampania z udziałem Szymona Majewskiego.
Akcja reklamująca Polsat Sport Premium w Cyfrowym Polsacie obejmuje telewizję (m.in. stacje Telewizji Polsat), radio (rozgłośnie ogólnopolskie i regionalne), internet (m.in. serwisy horyzontalne, sportowe i social media) oraz outdoor.
Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Group. Spot wyreżyserował Bartosz Prokopowicz, produkcją zajął się dom produkcyjny TFP, a postprodukcją - Televisor. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Vizeum.
Dołącz do dyskusji: Cyfrowy Polsat reklamuje Polsat Sport Premium z piłkarską Ligą Mistrzów (wideo)