Leo Burnett globalną agencją kreatywną TUI
Agencja Leo Burnett (należy do Publicis Groupe) ma być globalną agencją kreatywną touroperatora TUI. Dotychczas obsługą reklamową firmy zajmowała się agencja VMLY&R.
Leo Burnett w przetargu trwającym od września pokonała agencje Fold7, TBWA London i VMLY & R (ta ostatnia broniła obsługi touroperatora).
Leo Burnett będzie miała za zadanie „zastosować świeże myślenie i globalną soczewkę” w komunikacji marki po trudnym roku dla branży turystycznej.
Leo Burnett opracuje platformę turystyczną, która zawiera opcję rezerwacji wycieczek na wakacje, a także dużą kampanię marki w przyszłym roku.
Firma prowadzi prace nad zdefiniowaniem „ujednolicenia celu marki” w całej grupie, a TUI poszukuje agencji kreatywnej do współpracy na poziomie globalnym. Dyrektor marki i treści, Toby Horry, kieruje procesem przetargowym, który obejmie kilka agencji, w tym obecną VMLY&R. Prezentacje odbędą się jesienią, a zwycięska agencja zostanie wybrana pod koniec roku.
Dołącz do dyskusji: Leo Burnett globalną agencją kreatywną TUI