„Lego Ninjago” na czele sprzedaży wśród pism dziecięcych w maju. „Mój Kucyk Pony” z największym wzrostem
W maju br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Mój Kucyk Pony”, a najwięcej stracił „Scooby - Doo!”.
Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w maju 2016 roku wyniosła 53 518 egz.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce należało do magazynu „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 47 919 egz., wyższym o 45,92 proc. niż rok wcześniej. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu, a tytuł ten awansował z miejsca czwartego.
Na ostatnią pozycję podium (z miejsca szóstego) awansowała „Księżniczka” (Egmont Polska). Sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 41 857 egz., po wzroście o 32,73 proc.
Największy spadek, wynoszący 29,81 proc. do 29 961 egz., odnotował natomiast „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada). W zestawieniu spadł on z miejsca 3. na 6.
Dane sprzedaży miesiąc po miesiącu za 2015 i 2016 rok (wykres)
ZKDP |
maj |
Dynamika |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Lego Ninjago |
69 969 |
54 518 |
53 518 |
59 735 |
57 638 |
57 638 |
-7,15% |
Mój Kucyk Pony |
58 265 |
47 919 |
47 919 |
59 050 |
32 839 |
32 839 |
45,92% |
Księżniczka |
55 293 |
41 857 |
41 857 |
55 000 |
31 536 |
31 536 |
32,73% |
Zabawy i Marzenia z Barbie |
65 000 |
38 389 |
38 389 |
70 000 |
45 606 |
45 606 |
-15,82% |
Lego Friends. Magazyn |
44 920 |
32 178 |
32 178 |
49 956 |
31 219 |
31 219 |
3,07% |
Scooby - Doo! |
69 803 |
29 961 |
29 961 |
74 631 |
44 083 |
42 684 |
-29,81% |
Świnka Peppa Magazyn |
42 969 |
26 586 |
26 586 |
42 954 |
29 120 |
29 120 |
-8,70% |
Auta |
37 200 |
26 549 |
26 549 |
43 132 |
32 771 |
32 771 |
-18,99% |
Kubuś i Przyjaciele |
33 000 |
20 660 |
20 660 |
40 000 |
25 423 |
25 423 |
-18,74% |
Magazyn MiniMini |
39 709 |
19 049 |
19 049 |
39 900 |
24 349 |
24 349 |
-21,77% |
W maju 2016 roku w porównaniu do kwietnia 2016 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 75,53 proc.) pochwalić się mógł „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska). Najwięcej w tym ujęciu stracił „Świnka Peppa Magazyn” (Media Service Zawada) - było to 24,23 proc.
ZKDP |
2016 |
Dynamika |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
maj |
kwiecień |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Lego Ninjago |
69 969 |
54 518 |
53 518 |
69 973 |
63 395 |
62 397 |
-14,23% |
Mój Kucyk Pony |
58 265 |
47 919 |
47 919 |
58 211 |
42 688 |
42 688 |
12,25% |
Księżniczka |
55 293 |
41 857 |
41 857 |
52 265 |
35 877 |
35 877 |
16,67% |
Zabawy i Marzenia z Barbie |
65 000 |
38 389 |
38 389 |
65 000 |
43 436 |
43 436 |
-11,62% |
Lego Friends. Magazyn |
44 920 |
32 178 |
32 178 |
44 770 |
33 593 |
32 793 |
-1,88% |
Scooby - Doo! |
69 803 |
29 961 |
29 961 |
- |
- |
- |
- |
Świnka Peppa Magazyn |
42 969 |
26 586 |
26 586 |
42 951 |
35 086 |
35 086 |
-24,23% |
Auta |
37 200 |
26 549 |
26 549 |
35 000 |
21 900 |
21 900 |
21,23% |
Kubuś i Przyjaciele |
33 000 |
20 660 |
20 660 |
36 000 |
11 770 |
11 770 |
75,53% |
Magazyn MiniMini |
39 709 |
19 049 |
19 049 |
- |
- |
- |
- |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Lego Ninjago” na czele sprzedaży wśród pism dziecięcych w maju. „Mój Kucyk Pony” z największym wzrostem