„Lego Ninjago” na czele sprzedaży wśród pism dziecięcych w maju. „Mój Kucyk Pony” z największym wzrostem
W maju br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Mój Kucyk Pony”, a najwięcej stracił „Scooby - Doo!”.
Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w maju 2016 roku wyniosła 53 518 egz.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce należało do magazynu „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 47 919 egz., wyższym o 45,92 proc. niż rok wcześniej. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu, a tytuł ten awansował z miejsca czwartego.
Na ostatnią pozycję podium (z miejsca szóstego) awansowała „Księżniczka” (Egmont Polska). Sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 41 857 egz., po wzroście o 32,73 proc.
Największy spadek, wynoszący 29,81 proc. do 29 961 egz., odnotował natomiast „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada). W zestawieniu spadł on z miejsca 3. na 6.
Dane sprzedaży miesiąc po miesiącu za 2015 i 2016 rok (wykres)
ZKDP | maj | Dynamika | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Lego Ninjago | 69 969 | 54 518 | 53 518 | 59 735 | 57 638 | 57 638 | -7,15% |
Mój Kucyk Pony | 58 265 | 47 919 | 47 919 | 59 050 | 32 839 | 32 839 | 45,92% |
Księżniczka | 55 293 | 41 857 | 41 857 | 55 000 | 31 536 | 31 536 | 32,73% |
Zabawy i Marzenia z Barbie | 65 000 | 38 389 | 38 389 | 70 000 | 45 606 | 45 606 | -15,82% |
Lego Friends. Magazyn | 44 920 | 32 178 | 32 178 | 49 956 | 31 219 | 31 219 | 3,07% |
Scooby - Doo! | 69 803 | 29 961 | 29 961 | 74 631 | 44 083 | 42 684 | -29,81% |
Świnka Peppa Magazyn | 42 969 | 26 586 | 26 586 | 42 954 | 29 120 | 29 120 | -8,70% |
Auta | 37 200 | 26 549 | 26 549 | 43 132 | 32 771 | 32 771 | -18,99% |
Kubuś i Przyjaciele | 33 000 | 20 660 | 20 660 | 40 000 | 25 423 | 25 423 | -18,74% |
Magazyn MiniMini | 39 709 | 19 049 | 19 049 | 39 900 | 24 349 | 24 349 | -21,77% |
W maju 2016 roku w porównaniu do kwietnia 2016 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 75,53 proc.) pochwalić się mógł „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska). Najwięcej w tym ujęciu stracił „Świnka Peppa Magazyn” (Media Service Zawada) - było to 24,23 proc.
ZKDP | 2016 | Dynamika | |||||
Wirtualnemedia.pl | maj | kwiecień | |||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Lego Ninjago | 69 969 | 54 518 | 53 518 | 69 973 | 63 395 | 62 397 | -14,23% |
Mój Kucyk Pony | 58 265 | 47 919 | 47 919 | 58 211 | 42 688 | 42 688 | 12,25% |
Księżniczka | 55 293 | 41 857 | 41 857 | 52 265 | 35 877 | 35 877 | 16,67% |
Zabawy i Marzenia z Barbie | 65 000 | 38 389 | 38 389 | 65 000 | 43 436 | 43 436 | -11,62% |
Lego Friends. Magazyn | 44 920 | 32 178 | 32 178 | 44 770 | 33 593 | 32 793 | -1,88% |
Scooby - Doo! | 69 803 | 29 961 | 29 961 | - | - | - | - |
Świnka Peppa Magazyn | 42 969 | 26 586 | 26 586 | 42 951 | 35 086 | 35 086 | -24,23% |
Auta | 37 200 | 26 549 | 26 549 | 35 000 | 21 900 | 21 900 | 21,23% |
Kubuś i Przyjaciele | 33 000 | 20 660 | 20 660 | 36 000 | 11 770 | 11 770 | 75,53% |
Magazyn MiniMini | 39 709 | 19 049 | 19 049 | - | - | - | - |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Lego Ninjago” na czele sprzedaży wśród pism dziecięcych w maju. „Mój Kucyk Pony” z największym wzrostem