Lech Premium z nowym wizerunkiem od Czteryczwarte
Agencja Czteryczwarte Brand Design opracowała nowy wizerunek marki Lech. Efekty pracy można już oglądać na półkach sklepowych.
Dotychczasowy design Lecha nie był zmieniany od 2011 r. Zadaniem dla Czteryczwarte Brand Design był nowy design, mający na celu komunikację cech wizerunkowych marki, takich jak nowoczesność, premium, orzeźwienie, energia, optymizm.
Wprowadzone zmiany są ewolucyjne, szanujące kapitał wizualny marki, w tym kolorystykę i stałe elementy BI ("tab" z pionowo ustawionymi literami LECH). Zastosowano także ożywienie kolorów, zmianę ich nasycenia i tekstury. Celem redesignu było także podniesienie postrzeganej jakości marki, stąd uproszczenie logotypu i zmiana formy liternictwa na prostszą.
Dołącz do dyskusji: Lech Premium z nowym wizerunkiem od Czteryczwarte