"Łatwiej, lepiej" w kampanii drukarek Dymo LabelWriter (wideo)
W telewizji, prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowadrukarek etykiet Dymo LabelWriter. Akcja pod hasłem "Łatwiej,lepiej" podkreśla niezawodność tych urządzeń.
Kampania reklamowa drukarek etykiet Dymo LabelWriter wżartobliwy sposób pokazuje, jak tradycyjna drukarka czuje sięzagrożone wprowadzeniem na rynek tych urządzeń. Przekaz pod hasłem"Łatwiej, lepiej" podkreśla, że promowany sprzęt działa szybko iniezawodnie.
Akcja jest prowadzona w telewizji (TVP, TVP Info, Polsat, TVN,TVN 7, TV 4 oraz stacje z pakietów Discovery i AtMedia - AtAdults), prasie (CRN, Chip, Sekretariat, Twój Biznes, Modern OfficeManager, Office World, Office&Facility, IT Reseller, WłasnyBiznes Franchising Info, Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw),internecie oraz w ramach działań trade'owych. Globalną kreacjękampanii przygotowała agencja Brand Buzz z Nowego Jorku, za polskąadaptację przekazu opracowała agencja Opus, planowaniem i zakupemmediów zajął się dom mediowy Universal McCann, natomiast działaniapublic relations prowadzi agencja United PR.
Dołącz do dyskusji: "Łatwiej, lepiej" w kampanii drukarek Dymo LabelWriter (wideo)