„Kuchenne rewolucje” straciły 170 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej
Trzynasty sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler po trzech odcinkach gromadzi 2,13 mln widzów, o 170 tys. mniej niż nadawana rok wcześniej jedenasta seria produkcji. Reality-show daje TVN drugie miejsce w całym rynku telewizyjnym i pierwsze w grupie komercyjnej.
„Kuchenne rewolucje 13” w TVN oglądać obecnie można w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 18 lutego br. Trzy pierwsze odcinki najnowszej serii programu śledziło średnio 2,13 mln osób. Przełożyło się to na 15,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 20,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najchętniej oglądany odcinek programu Magdy Gessler wyemitowany został 25 lutego. Zgromadził on przed telewizorami 2,29 mln widzów.
Data |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|
18-02-2016 |
2 146 566 |
15,45% |
25-02-2016 |
2 288 582 |
16,63% |
03-03-2016 |
1 955 014 |
14,03% |
Średnio: |
2 130 948 |
15,37% |
Emitowane w analogicznym okresie ub.r. trzy pierwsze odcinki 11. serii „Kuchennych rewolucji” gromadziły o 170 tys. więcej widzów - 2,30 mln. Dało to stacji odpowiednio 16,54 proc. i 20,91 proc. udziału.
TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” jest wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1, emitująca w tym czasie „Ojca Mateusza” i „Sprawę dla reportera” (w jeden czwartek pokazano „Taśmy z Magdalenki” i dyskusję o tym filmie), co przekłada się na 18,59 proc. udziału. Za TVN plasują się: Polsat (filmy fabularne, „Przyjaciółki” i „Zdrady”; 9,84 proc.) oraz TVP2 (m.in. „Tutanchamon”; 5,72 proc.).
Z kolei w grupie komercyjnej TVN jest liderem, a dalej plasują się: Polsat, Jedynka i Dwójka.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP1 |
2 577 082 |
18,59% |
9,80% |
TVN - Kuchenne rewolucje 13 |
2 130 948 |
15,37% |
20,69% |
Polsat |
1 363 744 |
9,84% |
12,97% |
TVP2 |
793 286 |
5,72% |
6,25% |
Dodajmy, że w lutym br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,79 proc. (zobacz te dane).
Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” straciły 170 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej
Zalecam zakup, parzenie i spożywanie dużych ilości melisy. Jeżeli tak działają na Szanownego programy telewizyjne, to jak muszą denerwować ludzie z najbliższego otoczenia?