Milion widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem w grupie komercyjnej
Wiosenne odcinki „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadziły przed telewizorami 1,03 mln widzów, o 270 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show dało TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w grupach 16-49 i 16-59.
Odcinki 28. sezonu „Kuchennych rewolucji” oglądać można było wiosną br. w czwartki o godz. 21.35. Program śledziło w TVN średnio 1,03 mln osób. Przełożyło się to na 10,13 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 12,99 proc. w grupie 16-49 oraz 12,65 proc. wśród widzów w wieku od 20 do 54 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Widownia reality-show Magdy Gessler w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła. Wiosną 2023 r. „Kuchenne rewolucje” oglądało średnio 1,30 mln widzów, przy udziałach na poziomie 11,81 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,42 proc. w grupie 16-49 oraz 15,71 proc. wśród widzów w wieku od 20 do 54 lat.
TVN przegrywa tylko z TVP1
TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji”, czyli w czwartkowym paśmie między godz. 21.32 a 22.34 miał 9,6 proc. udziału. Stacja była wiceliderem w rynku telewizyjnym za TVP1, które pokazywała wtedy m.in. “Sprawę dla reportera” i miała 10,03 proc. udziału. Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 20-54 TVN był wyraźnym liderem.
Za produkcję „Kuchennych rewolucji” odpowiada firma Constantin Entertainment Polska. Kolejny sezon reality-show jest planowany jesienią br.
Dołącz do dyskusji: Milion widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem w grupie komercyjnej