Michał Pazdan, Kamil Grosicki i Bartosz Kapustka na butelkach wody Kubuś Waterrr Sport i w akcji „Rusz się z Kubusiem”
Maspex Wadowice wprowadza do sprzedaży funkcjonalną wodę smakową Kubuś Waterrr Sport, której ambasadorami marketingowymi są piłkarze Michał Pazdan, Kamil Grosicki i Bartosz Kapustka. Ich wizerunki znalazły się na butelkach wody i będą wykorzystywane w kampanii pod hasłem „Rusz się z Kubusiem”.
Kubuś Waterrr Sport to funkcjonalna woda smakowa dostępna w trzech wariantach smakowych: citrus-mix, jagoda i malina-granat. Zawiera witaminy B6 i B12, które są ważnym elementem dobrze zbilansowanej diety i pomagają w prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego i nerwowego. Jest sprzedawana w plastikowych butelkach półlitrowych, sugerowana cena w sklepach to 1,99 zł.
Woda jest skierowana głównie do dzieci aktywnych fizycznie, uprawiających różne sporty. Na opakowaniach znalazły się wizerunki trzech piłkarzy reprezentacji Polski: Michała Pazdana, Kamila Grosickiego i Bartosza Kapustki.
Zawodnicy zostali też ambasadorami kampanii „Rusz się z Kubusiem!”, w której wspólnie z marką Kubuś będą zachęcali dzieci do aktywności fizycznej. W ramach akcji zaplanowano m.in. eventy, konkursy i komunikację w social mediach.
Maspex Wadowice zapowiada, że w komunikacji Kubuś Waterrr Sport pojawią się kolejni piłkarze. Planowane są też działania reklamowe w mediach tradycyjnych.
Hej, @GrosickiKamil i @kapi67d-jestem z Wami!Razem pokażemy najmłodszym pomysły na aktywną zabawę. #RuszSiezKubusiem pic.twitter.com/D4I5DTwLbk
— Michał Pazdan (@Pazdekk) 28 marca 2017
Są @Pazdekk i @GrosickiKamil, jestem i ja! Razem pokażemy najmłodszym jak być aktywnym i przy okazji świetnie się bawić #RuszSiezKubusiem pic.twitter.com/ND8HEzpWQx
— Bartosz Kapustka (@kapi67d) 28 marca 2017
Woda Kubuś Waterrr jest obecna na rynku od kilku lat. Jej obsługą marketingową zajmują się agencja Brasil i dom mediowy Mindshare Polska.
Od dzisiaj gram w Drużynie Kubusia! Wspólnie ze wszystkimi rodzicami zachęcamy najmłodszych do aktywności fizycznej! 💪 #RuszSiezKubusiem pic.twitter.com/sZA0gPcKc6
— TurboGrosik (@GrosickiKamil) 28 marca 2017
W ostatnich latach piłkarz Arkadiusz Milik promował inny napój Maspexu - Tymbark. Kampanie były związane ze sponsorowanym przez tę markę piłkarskim turniejem dla dzieci o Puchar Tymbarku.
Dołącz do dyskusji: Michał Pazdan, Kamil Grosicki i Bartosz Kapustka na butelkach wody Kubuś Waterrr Sport i w akcji „Rusz się z Kubusiem”