Znana marka wódki ma nowe etykiety
Grupa Maspex wprowadza zmiany w identyfikacji wizualnej marki wódki Żubrówka. Wspiera to kampanią pod hasłem „Stawiaj na nowo. Ta sama dzikość w nowej odsłonie”.
Zmiana identyfikacji wizualnej obejmuje dwa flagowe produkty marki: Żubrówka Bison Grass i Żubrówka Biała.
Ich nowe etykiety są bardziej czytelne i przejrzyste. Mają zapewnić lepszą widoczność na półkach w sklepach. Przy zmianach zachowano charakterystyczne elementy wizualne, z którymi marka jest utożsamiana.
Celem odświeżenia identyfikacji wizualnej jest lepsze dopasowanie produktu do oczekiwań klienta oraz zdobycie popularności wśród pełnoletnich, aktywnych konsumentów.
Zmiany wspiera kampania „Stawiaj na nowo. Ta sama dzikość w nowej odsłonie”, która obejmuje materiały POS i specjalne ekspozycje w sklepach. Ich wsparciem są działania PR, realizowane przez agencję Win-Win Communication. Za opracowanie nowych etykiet odpowiada dział kreacji firmy Maspex.
Dołącz do dyskusji: Znana marka wódki ma nowe etykiety
Zapewne nie bo to typowo korporacyjna zagrywka. Jak się o danej firmie nie mówi i pisze to zmieniają etykiety, logo albo oprawę wizualną i znowu się przez 2 - 3 dni mówi.