SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

606 tys. widzów „Kuby Wojewódzkiego”, TVN liderem. Hitem odcinek z gwiazdami „BrzydUli”

Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 606 tys. osób, o 138 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Gwiazdy „BrzydUli” w programie „Kuba Wojewódzki”; fot. TVN Gwiazdy „BrzydUli” w programie „Kuba Wojewódzki”; fot. TVN

Premierowe odcinki 32. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 22.40, począwszy od 1 marca br. Trzy pierwsze z nich (pokazane do 15 marca) obejrzało średnio 606 tys. osób, co zapewniło stacji 8,41 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 10,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,32 proc. wśród kobiet mieszkających w miastach w wieku od 25 do 49 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do tej pory najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 686 tys. widzów. Wyemitowany został 15 marca, a gościli w nim gwiazdy „BrzydUli” - Julia Kamińska, Małgorzata Socha, Katarzyna Ankudowicz, Łukasz Garlicki i Mariusz Zaniewski.

W porównaniu do emitowanej rok temu 30. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” spadła o 76 tys. osób, ale delikatnie wzrósł rynkowy udział produkcji. Trzy pierwsze odcinki formatu pokazane rok temu oglądało średnio 682 tys. osób, a udział TVN wynosił wtedy 8,37 proc. w 4+, 10,67 proc. w 16-49 oraz 9,58 proc. w 16-59.

TVN liderem

TVN w paśmie nadawania „Kuby Wojewódzkiego” (wtorek między 22.40 a 23.38) ma 7,94 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Stacja zajmuje pierwsze miejsce na tle konkurentów. Ex aequo liderem w tym czasie jest kanał TVP Info, który ma 7,94 proc. Trzecie miejsce należy do TVN24 (6,99 proc.), a czwarte - do TVP2 (5,12 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i wśród kobiet mieszkających w miastach w wieku od 25 do 49 lat TVN jest wyraźnym liderem.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,33 proc.

Dołącz do dyskusji: 606 tys. widzów „Kuby Wojewódzkiego”, TVN liderem. Hitem odcinek z gwiazdami „BrzydUli”

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
cóż starość nie radość.
0 0
odpowiedź
User
bredny
Jak oni liczą wyniki samego TVNu a gros ludzi ogląda Kubę i produkcję TVN tylko na Playerze
0 0
odpowiedź
User
Ja_2022
Skoro udział procentowy wzrósł, a spadła ilość widzów to żaden spadek tak naprawdę w sytuacji kiedy większość programów emitowanych od lat w tv traci widzów.
0 0
odpowiedź