SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Love Island. Wyspa miłości” hitem Czwórki, oglądalność rośnie z tygodnia na tydzień

Nadawany w Czwórce siódmy sezon „Love Island. Wyspa miłości” ogląda średnio 483 tys. widzów. Oglądalność randkowego show rośnie z tygodnia na tydzień - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Przeniesienie programu do TV4 było jedną z pierwszych decyzji Edwarda Miszczaka w Telewizji Polsat. 

Karolina Gilon, gospodyni „Love Island. Wyspa miłości 7”; fot. Czwórka Karolina Gilon, gospodyni „Love Island. Wyspa miłości 7”; fot. Czwórka

„Love Island. Wyspa miłości 7” w Czwórce oglądać można w dni powszednie oraz w niedziele o godz. 21.00, począwszy od 27 lutego br. Średnia widownia premierowych odcinków randkowego programu (pokazanych do 29 marca) wyniosła 483 tys. osób. Przełożyło się to na 3,76 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,44 proc. w grupie 16-49, 5,44 proc. w grupie 16-59 oraz 8,34 proc. w grupie 16-34 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Dotychczas najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 29 marca. Śledziło ją średnio 685 tys. osób (odpowiednio 5,51 proc., 9,33 proc., 8,29 proc. i 12,42 proc. udziału).

Widownia rośnie z tygodnia na tydzień

W pierwszym tygodniu „Love Island. Wyspa miłości 7” śledziło 371 tys. widzów. W kolejnych tygodniach cykl notuje coraz wyższe wyniki. W drugim show miał 431 tys. widzów, w trzecim - 522 tys., w czwartym - 556 tys. a w piątym - 590 tys.

Przynajmniej przez 1 minutę styczność z programem miało 8,17 mln widzów w grupie 4+.

Kolejne produkcje w Czwórce? Miszczak: stacja pójdzie w stronę młodszej widowni

Przeniesienie „Love Island. Wyspa miłości” to jedna z pierwszych decyzji Edwarda Miszczaka, od 16 stycznia br. wiceprezesa i dyrektora programowego Telewizji Polsat. Jest to również początek inwestycji w Czwórkę, aby wzmocnić stację. Miszczak w rozmowie z Wirtualnemedia.pl podkreślał, że kanał pójdzie w stronę młodszej widowni. - Chcemy poderwać Czwórkę do lotu. Stacja ma bardzo dobre pasma, ogromne możliwości - mówił nam. 

W kanale wkrótce mają się pojawić kolejne produkcje, ale na chwilę obecną Grupa Polsat Plus nie zdradza szczegółów w tej sprawie.

Format „Love Island” to brytyjski randkowy reality-show, który powstał w 2005 roku dla stacji ITV. Uczestnicy programu przez kilka tygodni mieszkają w luksusowej willi i są odcięci od świata zewnętrznego. Ich celem jest łączenie się w pary. Regularnie do programu dołączają nowi uczestnicy, których obecność powoduje duże zamieszanie. Najmniej lubiani uczestnicy lub tacy, których odrzuca partner muszą pożegnać się z pozostałymi.

Siódma edycja „Love Island. Wyspa miłości” realizowana jest ponownie w hiszpańskiej Andaluzji. Program prowadzi Karolina Gilon. Producentem wykonawczym formatu jest Jake Vision.

Udział Czwórki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 2,82 proc.

Dołącz do dyskusji: „Love Island. Wyspa miłości” hitem Czwórki, oglądalność rośnie z tygodnia na tydzień

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
.
Główna nagrodą w tym programie powinno być BMW E36 z tylnym spojlerem z dykty.
22 4
odpowiedź
User
m.
LOL, lepsze wyniki niż niektóre seriale na głównej antenie. Żonglowanie antenami bronią się jak u Kurskiego ;p
18 5
odpowiedź
User
Łuki
Kocham ten program
0 0
odpowiedź