590 tys. widzów „Kropki nad i”. TVN24 wygrywa z konkurencją
Nowy sezon programu „Kropka nad i” ogląda średnio 590 tys. widzów. TVN24 w paśmie emisji magazynu Moniki Olejnik jest liderem oglądalności wśród stacji newsowych - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Magazyn „Kropka nad i” w sezonie 2019/2020 emitowany jest od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00 w TVN24. Średnia widownia audycji w okresie od 2 września do 9 października br. wyniosła 590 tys. osób. Przełożyło się to na 4,05 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,41 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek z 25 września - śledziło go 686 tys. osób.
TVN24 w paśmie nadawania audycji Moniki Olejnik jest liderem oglądalności w rynku kanałów newsowych. Drugie miejsce w tym czasie należy do stacji TVP Info, której udział wynosi 3,79 proc., a trzeci jest Polsat News (1,08 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 4,14 proc.
Dołącz do dyskusji: 590 tys. widzów „Kropki nad i”. TVN24 wygrywa z konkurencją