Rusza instagramowy konkurs dla słuchaczy Radia Złote Przeboje
Radio Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory) zaczyna na Instagramie konkurs dla słuchaczy w ramach kampanii promocyjnej pod hasłem „Największe przeboje lat ‘80,’90,’00”. Słuchacze mogą zaprezentować teraz na zdjęciu swój „TOTAL LOOK a’la gwiazda dekady”.
Od tygodnia trwa promocyjna kampania radia, w której występują Odeta Moro i Kamil Baleja w trzech stylizacjach, które mają korzyć się z trzema dekadami muzycznymi. Kreacje stacji pojawiają się w internecie, prasie i kinach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych polskich miastach.
Teraz do zaplanowanych działań medialnych dołączyła akcja na Instagramie, prowadzona z wraz z influencerami. Słuchacze mogą zamieszczać swoje wystylizowane ujęcia na swoim instagramowym profilu albo na Instastory z hasztagiem #RadioZłotePrzeboje_80_90_00 i #RadioZłotePrzeboje_TotalLook. Stylizacje i fotografie będą komentowane na antenie. Między poniedziałkiem a piątkiem w porannej audycji Radia Złote Przeboje redakcja wskaże autora najbardziej kreatywnego zdjęcia, a na profilach stacji na Facebooku i Instagramie pojawi się repost fotografii. Najciekawsze zgłoszenia zostaną wyróżnione nagrodami: na zwycięzców czekają głośniki JBL.
Za koordynację współpracy z influencerami w ramach nowej odsłony kampanii odpowiada agencja BrandLift.- Zaproszenie do współpracy z Radiem Złote Przeboje przyjęły Honorata Skarbek, Ewa Szabatin, Sylwia Madeńska i wiele innych fantastycznych osób - informuje Karina Hertel, dyrektor zarządzająca agencji. Instagramowa akcja potrwa do końca października.
Kampania reklamowa „Największe przeboje lat ‘80,’90,’00” będzie prowadzona do 19 listopada br. Reklamy można zobaczyć na nośnikach AMS, w kinach sieci Helios, w internecie (m.in. Gazeta.pl, Onet, WP, Facebook, YouTube) oraz w prasie („Gazeta Wyborcza”, „Polityka”). Działania przygotowała Grupa Radiowa Agory, a zdjęcia do reklam wykonali Piotr Haltof & YOUME STUDIO.
W drugim kwartale br. przychody sprzedażowe grupy kapitałowej Agora zmalały o 52 proc. do 129,5 mln zł. W całym półroczu firma miała 88,2 mln zł straty. Średni udział w rynku słuchania Radia Złote Przeboje w pierwszym półroczu 2020 roku wyniósł 2,8 proc.
Dołącz do dyskusji: Rusza instagramowy konkurs dla słuchaczy Radia Złote Przeboje