Koniec kampanii Biedronki z Marzeną Rogalską, prezenterka wróci do „Pytania na śniadanie”
W połowie listopada skończyła się kampania reklamowa sklepów Biedronka z udziałem Marzeny Rogalskiej. Prezenterka wróci do „Pytania na śniadanie” w TVP2 na początku stycznia - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
Kampania Biedronki z Marzeną Rogalską była prowadzona pod hasłem „Ceny do wzięcia” od początku października do połowy listopada (przeczytaj więcej i obejrzyj spoty). Rogalska, będąca jedną z prezenterek „Pytania na śniadanie”, poinformowała dyrekcję TVP2 o swoim udziale w akcji i wspólnie postanowiono, że w czasie jej trwania nie będzie prowadzić programu.
Jednocześnie z anteny TVP zniknął dziennikarz sportowy Maciej Kurzajewski, który wspólnie z Szymonem Majewskim od września reklamował PKO BP. Początkowo TVP deklarowała, że reklama to tylko dodatek do akcji społecznej promującej bieganie. Jednak po tym, jak w połowie października Komisja Etyki TVP oceniła to jako naruszenie etyki dziennikarskiej, Kurzajewski zniknął na czas kampanii z programów TVP (więcej na ten temat).
Udziałem Marzeny Rogalskiej w kampanii Biedronki Komisja się nie zajęła, ponieważ prezenterka przed startem akcji przestała prowadzić „Pytanie na śniadanie”.
Jeromino Martins Polska, właściciel Biedronki, deklaruje zadowolenie z efektów reklam z Rogalską. - Kampania spotkała się z dużym zainteresowaniem naszych klientów i mediów, a zdecydowana większość informacji zwrotnych na jej temat, które do nas dotarły, miała charakter pozytywny - informuje nas biuro prasowe firmy.
Przed tygodniem zaczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa Biedronki, w której prezenterka TVP nie bierze już udziału. Reklamy pod hasłem „Więcej niskich cen na Święta” pokazują radosne, familijne sceny oraz - zgodnie ze sloganem - produkty dostępne obecnie w promocyjnych cenach. Obsługą reklamową Biedronki niezmiennie zajmują się agencja Duda Polska (kreacja i produkcja) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).
W związku z końcem kampanii z jej udziałem, Marzena Rogalska wróci do prowadzenia „Pytania na śniadanie”, ale dopiero w styczniu przyszłego roku. Dyrekcja TVP2 zapowiadała bowiem, że powrót prezenterki na wizję nie nastąpi zaraz po zakończeniu emisji reklam, w których występuje, ale po pewnym okresie karencji. - Być może Marzena Rogalska jednorazowo pojawi się w „Pytaniu na śniadanie” chwilę wcześniej, ale nie jako prowadząca, w jednym, wspólnym wydaniu świąteczno-wigilijnym - informuje Wirtualnemedia.pl Jacek Rakowiecki, rzecznik TVP.
Od początku września do początku listopada br. „Pytanie na śniadanie” oglądało średnio 349 tys. widzów, o 88 tys. mniej niż rok wcześniej. Konkurencyjny „Dzień dobry TVN” przyciągał w tym czasie przeciętnie 482 tys. widzów (według Nielsen Audience Measurement - zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Koniec kampanii Biedronki z Marzeną Rogalską, prezenterka wróci do „Pytania na śniadanie”