SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kompania Piwowarska zakończyła współpracę z PZL

PZL nie będzie już przygotowywać reklam dla marek należących do Kompanii Piwowarskiej. Koncern niebawem ogłosi przetarg na obsługę ATL marki Żubr.

Kompania Piwowarska i agencja PZL nie przedłużyły umowy o współpracy reklamowej wygasającej końcem marca. W ramach tej obsługi PZL prowadziła różnorodne działania z zakresu ATL, BTL i projektowania opakowań, m.in. dla marek Żubr, Dębowe Mocne, Wojak, Gingers, Redd’s, Dog in the Fog i Pilsner Urquell, ostatnio realizując głównie kampanie dla tego pierwszego brandu.

Niebawem Kompania Piwowarska ogłosi przetarg na obsługę ATL marki Żubr.

Dołącz do dyskusji: Kompania Piwowarska zakończyła współpracę z PZL

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
EF
Trudno "markieterom" wytrzymać, z reklamiarzami o parę klas mądrzejszymi od siebie. Dlatego pozbyli się świetnej agencji, która robiła im świetne reklamy. Ot, poznańskie mędrki.
odpowiedź
User
nephesh
Tutaj winni są dziennikarze nieco, bo współpraca została zakończona OBUSTRONNIE, a nie „KP zakończyła”, ale rozumiem, że to dla niektorych dziennikarzy niuans. Rozumiem oczywiście z przekąsem. A co do „markieterów”, no cóż. Niestety bardzo słabo z tym jeszcze w Polsce jest, ale trzeba też pamiętać o tym, że to jednak KP wcześniej zdecydowała się na bardzo odważne ruchy. Przyszłość zweryfikuje te decyzje.
odpowiedź