SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Klub zakupowy Fashion Days wycofuje się z Polski

Polska wersja internetowego klubu zakupowego z markową odzieżą FashionDays.pl (zarządzana przez Grupę Allegro) kończy działalność. Właściciel uzasadnia to „zmianą strategii biznesowej”.

W piątek na stronie głównej i fanpage’u facebookowym FashionDays pojawiła się informacja, że serwis kończy działalność w Polsce. Nie są już dostępne nowe oferty, nie mogą też rejestrować się nowi użytkownicy. Obsługiwane są tylko dotychczasowe zamówienia, ich dostawy i zwroty będą realizowane według niezmienionych zasad. Do końca lipca będzie się tym zajmować polski zespół, potem przejmą to pracownicy oddziału FashionDays w Rumunii.

Centrala firmy pod koniec czerwca poinformowała, że zamierza skupić się na kluczowych dla niej rynkach: Włoszech, Bułgarii, Węgrzech i Rumunii, natomiast wycofać z pozostałych: Polski, Czech, Słowacji i Słowenii.

- Po kilku latach dynamicznego rozwoju zdecydowaliśmy się skupić nasze zasoby na naszych głównych rynkach z potencjałem wzrostowym. Ta decyzja pozwoli nam skoncentrować się na innowacjach produktowych i lepszym odpowiadaniu na trendy i potrzeby konsumentów - uzasadniała Anzhelika Belova, CEO w Fashion Days.

 

Dziękujemy, że byliście z nami także na Facebooku. Mamy nadzieję, że Fashion Days było dla Was modową inspiracją. Every Day is a Fashion Day!Więcej tu: >> https://www.fashiondays.pl <<

Posted by Fashion Days on 10 lipca 2015


FashionDays.pl był klubem zakupowym oferującym zarejestrowanym użytkownikom markową odzież. Na polskim rynku witryna zadebiutowała w listopadzie 2012 roku, zastępując należący do Grupy Allegro serwis Markafoni. W jej kampaniach reklamowych wystąpili Olivier Janiak i Karolina Malinowska.

W kwietniu 2013 roku FashionDays.pl zanotował 150,5 tys. użytkowników i 7,79 mln odsłon, rok później - 353,6 tys. użytkowników i 3,47 mln odsłon, a w kwietniu br. - poniżej 70 tys. użytkowników i 2,31 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Dołącz do dyskusji: Klub zakupowy Fashion Days wycofuje się z Polski

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ZimZum
Może jakby nauczyli się podawać rozmiary jak się należy. Spodnie opisane jako S/M, myślę sobie zamówię, jak będą za małe odeślę. Przychodzą pantalony, które powinny być opisane jako L/XL, rozmiar z metki 54. Innym razem dresy opisane jako M, "model na zdjęciu ma rozmiar M, wzrost 188, pas 90 cm..." spodnie przyszły, chodzi w nich moja żona, która nosi S... Przez cały okres funkcjonowania, otrzymałem jedne spodnie we właściwym rozmiarze ale trzeba oddać prawdę, cenowo ok, adidas porsche design za 85 zł, na sklepie adidasa ten sam produkt trochę ponad 300.
0 0
odpowiedź
User
mak
Trochę szkoda, parę fajnych, markowych rzeczy tam kupiłem, w bardzo dobrych cenach. Nie były dostępne w innych sklepach on line.
0 0
odpowiedź
User
Mako
I dobrze, skoro zaczęli sprzedawać zwykłe podróby i to w bezczelny sposób. Mój bilans: jeden oryginalny produkt, jedna ordynarna podróba i jeden produkt marki, której nigdzie nie znalazłam (firma "krzak-bazar") ale nawet niezły. Szerokiej drogi. Kraje do których , jak sami twierdzą chcą wejść łatwiej naciągnąć. Gdy oni też zorientują się w ich "markach", FD znowu zmieni rynek...
0 0
odpowiedź