KitKat i Lion zapraszają na loterię muzyczną z influencerami Twinsstylee
Nestle Polska powierzyła agencji Unique One przygotowanie kampanii dla marek KitKat i Lion pod hasłem „Loteria muzyczna KitKat & Lion”. Centralnym punktem aktywacji jest loteria promocyjna i działania z zakresu influencer marketingu na TikToku i Instagramie.
Ruszyła właśnie sprzedaż produktów w specjalnie przygotowanych opakowaniach promocyjnych. Zgłoszenia do akcji będą możliwe dopiero od 14 września 2023 roku.
Na wewnętrznej stronie opakowania znajdują się specjalne kody, które będzie można zgłosić na stronie akcji i wziąć udział w losowaniu nagród na żywo (Instant Win). Do wygrania 500 szt. głośników Ultimate Ears MEGABOOM3.
Twinsstylee promują loterię
O wygranej albo przegranej uczestnik zostanie poinformowany od razu poprzez specjalnie przygotowane przez influencerów Twinsstylee wideo.
Kampania potrwa do 26 listopada 2023 r. i będzie wspierana również dodatkowymi ekspozycjami oraz aktywacjami w sieciach sprzedaży.
Agencja Unique One odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, projekty graficzne, kreacje opakowań, wsparcie w miejscu sprzedaży oraz wybranych sieciach, pozyskanie, wybór oraz obsługę działań Influencer marketingowych w SoMe jak również organizację i obsługę loterii promocyjnej.
Dołącz do dyskusji: KitKat i Lion zapraszają na loterię muzyczną z influencerami Twinsstylee