„Kawa na ławę” liderem cotygodniowych programów publicystycznych
Wśród programów publicystycznych, nadawanych raz w tygodniu w stacjach newsowych, największą popularnością cieszą się audycje kanału TVN24 - na czele z magazynem „Kawa na ławę” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
W okresie od 1 września do 10 listopada br. „Kawę na ławę”, nadawaną w niedziele o godz. 10.45 na antenie TVN24, oglądało średnio 530 tys. widzów. Przełożyło się to na 6,21 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajmuje emitowana w niedziele o 11.40 w TVN24 „Loża prasowa”, której średnia widownia w jesiennej ramówce wynosi 438 tys. osób (4,71 proc. udziału). Na ostatnim miejscu podium plasuje się pokazywany przez TVP Info w piątki o 20.10 program „Forum”. Gromadzi on 285 tys. widzów (1,88 proc. udziału).
W pierwszej piątce zestawienia znajdują się jeszcze takie programy jak: „Drugie śniadanie mistrzów” (emisja w soboty o 12.10 w TVN24; 260 tys. widzów; 4,56 proc. udziału) oraz „Piaskiem po oczach” (emisja w piątki o 20.00 w TVN24; 255 tys. widzów; 1,71 proc. udziału).
Najwyżej notowany program z Polsat News - nadawany w soboty o 19.30 magazyn „Premierzy” - znalazł się dopiero na miejscu 10. z widownią wynoszącą 100 tys. osób.
Średnia oglądalność cotygodniowych programów publicystycznych, pokazywanych przez stacje informacyjne, w okresie od 1 września do 10 listopada 2013 roku | Wszyscy 4+ | |||
Tytuł | Kanał | Dzień i godz. emisji | AMR | SHR % |
KAWA NA ŁAWĘ | TVN24 | niedziela 10.45 | 529 805 | 6,21% |
LOŻA PRASOWA | TVN24 | niedziela 11.40 | 438 232 | 4,71% |
FORUM | TVP Info | piątek 20.10 | 284 941 | 1,88% |
DRUGIE ŚNIADANIE MISTRZÓW | TVN24 | sobota 12.10 | 259 707 | 4,56% |
PIASKIEM PO OCZACH | TVN24 | piątek 20.00 | 255 069 | 1,71% |
JAN POSPIESZALSKI BLIŻEJ | TVP Info | czwartek 22.30 | 220 441 | 2,41% |
BABILON | TVN24 | sobota 14.10 | 205 864 | 2,88% |
WORONICZA 17 | TVP Info | niedziela 10.10 | 164 819 | 2,01% |
KOD DOSTĘPU | TVP Info | piątek 21.15 | 153 600 | 1,05% |
PREMIERZY | Polsat News | sobota 19.30 | 100 212 | 0,72% |
KALKULATOR POLITYCZNY | Polsat News | niedziela 11.15 | 84 508 | 0,96% |
Wśród widzów w grupie komercyjnej pozycja lidera należy do audycji „Kawa na ławę” (168 tys. widzów; 4,63 proc. udziału), a drugie miejsce zajmuje „Loża prasowa” (108 tys.; 2,77 proc.). Z kolei na ostatniej lokacie podium sklasyfikowany został program „Drugie śniadanie mistrzów” (103 tys.: 4,31 proc.).
Średnia oglądalność cotygodniowych programów publicystycznych, pokazywanych przez stacje informacyjne, w okresie od 1 września do 10 listopada 2013 roku | Wszyscy 16-49 | |||
Tytuł | Kanał | Dzień i godz. emisji | AMR | SHR % |
KAWA NA ŁAWĘ | TVN24 | niedziela 10.45 | 167 937 | 4,63% |
LOŻA PRASOWA | TVN24 | niedziela 11.40 | 107 982 | 2,77% |
DRUGIE ŚNIADANIE MISTRZÓW | TVN24 | sobota 12.10 | 103 016 | 4,31% |
BABILON | TVN24 | sobota 14.10 | 56 365 | 2,01% |
PIASKIEM PO OCZACH | TVN24 | piątek 20.00 | 37 622 | 0,66% |
JAN POSPIESZALSKI BLIŻEJ | TVP Info | czwartek 22.30 | 28 779 | 0,65% |
WORONICZA 17 | TVP Info | niedziela 10.10 | 28 203 | 0,81% |
KALKULATOR POLITYCZNY | Polsat News | niedziela 11.15 | 24 712 | 0,66% |
FORUM | TVP Info | piątek 20.10 | 20 161 | 0,34% |
KOD DOSTĘPU | TVP Info | piątek 21.15 | 18 580 | 0,30% |
PREMIERZY | Polsat News | sobota 19.30 | 15 165 | 0,28% |
W zestawieniu ujęto średnie wyniki oglądalności głównych cotygodniowych programów publicystycznych w okresie od 1 września do 10 listopada 2013 roku, które oglądać można na antenie stacji informacyjnych (TVN24, TVP Info oraz Polsat News).
Dołącz do dyskusji: „Kawa na ławę” liderem cotygodniowych programów publicystycznych