Kancelaria Premiera szuka producenta spotów, do wzięcia 2,4 mln zł
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów wybiera w przetargu firmę, która zajmie się produkcją spotów telewizyjnych i internetowych na potrzeby kampanii społecznych i i informacyjnych. Budżet to 2,4 mln zł.
Przetarg dotyczy produkcji spotów telewizyjnych i internetowych oraz wystąpień przedstawiciela administracji państwowej na potrzeby kampanii społecznych i informacyjnych realizowanych przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów.
Spoty i wystąpienia mają za m.in. informować o programach rządowych, w tym prezentować jakie zmiany odczują beneficjenci programów dzięki wejściu w życie poszczególnych rozwiązań.
Wybrana firma, przy każdym jednorazowym zleceniu będzie odpowiadać za produkcję do emisji w telewizji i w internecie spotu o długości od 15 s. do 2:20 min. lub wystąpienia o długości do 20 min. oraz produkcję do emisji w radiu spotu o długości od 15 s. do 30 s.
Kancelaria Premiera wymaga, by osoby występujące w spotach przeszły specjalistyczny casting zorganizowany przez KPRM, przy czym nie mogą to być osoby zaangażowane w dyskurs polityczny. We wskazanych produkcjach w spotach będą występować osoby (specjaliści) zajmujące się daną dziedziną jaka będzie przedstawiana w spocie, przy czym nie mogą to być osoby zaangażowane w dyskurs polityczny.
Spoty mają mieć pozytywny przekaz, wzbudzać pozytywne emocje, przykuwać uwagę, być autentyczne i naturalne, nowoczesne i dynamiczne, czytelne i przystępne w odbiorze.
Budżet, jaki na realizację produkcji wybranych spotów zamierza przeznaczyć KPRM wynosi 2,4 mln zł netto (bez VAT). Przetarg trwa do 27 października br., a wybrana w nim firma będzie pracować dla Kancelarii Premiera przez rok.
Dołącz do dyskusji: Kancelaria Premiera szuka producenta spotów, do wzięcia 2,4 mln zł