Kamil Mirowski nowym szefem digitalu w agencji Valkea
Z początkiem sierpnia do agencji reklamowej Valkea dołączył Kamil Mirowski. Objął stanowisko szefa działu digital, zastąpił Pawła Zagrobę.
Kamil Mirowski jest odpowiedzialny za prowadzenie projektów digitalowych oraz koordynację działań z zakresu digital marketingu w prowadzonych przez agencję kampaniach 360.
Mirowski pracował wcześniej między innymi w Mediach Regionalnych, Naszej Klasie, Agencji Społem, Agencji The Digitals oraz krakowskiej agencji 1000ideas. Od kilku lat zajmuje się kampaniami digitalowymi z zakresu komunikacji biznesowej (sektor B2B), employer brandingowej (budującymi markę pracodawcy) oraz social sellingowymi, czyli wykorzystaniem mediów społecznościowych – z mocnym naciskiem na LinkedIn – do wsparcia sprzedaży.
Ma ponad 12-letnie doświadczenie w branży marketingu. Przez lata pracy miał okazję współpracować z takimi markami jak m. in.: InPost, Onet, Dr. Oetker, Jutrzenka (Colian), Warka (Grupa Żywiec), AXA Polska, Muzeum Łazienki Królewskie, Mlekpol, Nespresso, Canon, Lyreco, Capgemini, Greenpeace, Fundacja DKMS, Polpharma, Wolters Kluwer Polska.
Ukończył studia podyplomowe z zakresu ds. marketingu internetowego na SGH.
Dołącz do dyskusji: Kamil Mirowski nowym szefem digitalu w agencji Valkea