SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kamil Mirowski nowym szefem digitalu w agencji Valkea

Z początkiem sierpnia do agencji reklamowej Valkea dołączył Kamil Mirowski. Objął stanowisko szefa działu digital, zastąpił Pawła Zagrobę.

Kamil MirowskiKamil Mirowski

Kamil Mirowski jest odpowiedzialny za prowadzenie projektów digitalowych oraz koordynację działań z zakresu digital marketingu w prowadzonych przez agencję kampaniach 360.

Mirowski pracował wcześniej między innymi w Mediach Regionalnych, Naszej Klasie, Agencji Społem, Agencji The Digitals oraz krakowskiej agencji 1000ideas. Od kilku lat zajmuje się kampaniami digitalowymi z zakresu komunikacji biznesowej (sektor B2B), employer brandingowej (budującymi markę pracodawcy) oraz social sellingowymi, czyli wykorzystaniem mediów społecznościowych – z mocnym naciskiem na LinkedIn – do wsparcia sprzedaży.

Ma ponad 12-letnie doświadczenie w branży marketingu. Przez lata pracy miał okazję współpracować z takimi markami jak  m. in.: InPost, Onet, Dr. Oetker, Jutrzenka (Colian), Warka (Grupa Żywiec), AXA Polska, Muzeum Łazienki Królewskie, Mlekpol, Nespresso, Canon, Lyreco, Capgemini, Greenpeace, Fundacja DKMS, Polpharma, Wolters Kluwer Polska.

Ukończył studia podyplomowe z zakresu ds. marketingu internetowego na SGH.

Dołącz do dyskusji: Kamil Mirowski nowym szefem digitalu w agencji Valkea

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zico
kolejny lansiarz, ehh
odpowiedź
User
lanz
cos z niczego, pusty marketing i puste sociale
odpowiedź
User
nolan
Odnoszę wrażenie, że głównym zajęciem tego typa są nieustanne poszukiwania i zmiany pracy. Ambitnie :) Ciekawe tylko czy takie skakanie po kwiatkach to wynik słabej wiedzy czy nieumiejętności pracy w grupie? Nie wiem, co gorsze...
odpowiedź