Joanna Grądzka: z Ringier Axel Springer Polska do Fundacji Res Publica
Joanna Grądzka dołączyła do zespołu Fundacji Res Publica, obejmując nowo utworzone stanowisko specjalistki ds. public relations. Poprzednio pracowała w Ringier Axel Springer Polska.
W zespole komunikacyjnym fundacji Grądzka zajmie się prowadzeniem działań public relations projektu New Europe 100 oraz wsparciem PR manager Anny Kiedrzyńskiej-Tui w realizacji strategii komunikacyjnej fundacji.
Przez ostatnie pięć lat Joanna Grądzka związana była z Ringier Axel Springer Polska, gdzie w dziale custom publishing realizowała projekty wydawnicze m.in. dla PKN Orlen i sieci drogerii Rossmann. Współpracowała również z Deadline Productions Tomasz Lis przy tworzeniu programu „Tomasz Lis na żywo”.
Jest absolwentką kierunku public relations i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim oraz dziennikarstwa w Collegium Civitas.
Fundacja Res Publica zajmuje się wspieraniem rozwoju kultury i debaty publicznej. Jest wydawcą kwartalnika „Res Publica Nowa”, półrocznika „Visegrad Insight” oraz „Magazynu Miasta”.
Dołącz do dyskusji: Joanna Grądzka: z Ringier Axel Springer Polska do Fundacji Res Publica