Joanna Garbaczewska szefem sprzedaży, Piotr Hendel wydawcą tytułów czasopismowych w Agorze
Z początkiem listopada Agora zmienia strukturę organizacyjną pionu czasopism. Joanna Garbaczewska pokieruje działem sprzedaży, a wydawcą wszystkich tytułów czasopismowych Agory zostanie Piotr Hendel. Z wydawnictwa odchodzi Agnieszka Rożewska.
Dyrektorem pionu czasopism Agory pozostaje Katarzyna Kolanowska, a jej dotychczasowa zastępczyni Joanna Garbaczewska pokieruje dodatkowo działem sprzedaży. Wydawcą wszystkich tytułów czasopismowych Agory zostanie Piotr Hendel, dotychczas wydawca grupy tytułów budowlano-wnętrzarskich.
Agnieszka Rożewska, wydawca grupy tytułów lifestyle’owych („Avanti", „Logo", „Kuchnia", „Dziecko", „Pogoda na życie") zdecydowała się odejść z Agory. Swoich dalszych planów zawodowych nie zdradza.
Joanna Garbaczewska pracę w Agorze rozpoczęła we wrześniu 1993 roku jako handlowiec w warszawskim oddziale „Gazety Wyborczej". Od stycznia 2003 roku pełniła rolę specjalisty do spraw promocji i rozwoju oferty ogłoszeniowej. W styczniu 2009 roku objęła stanowisko kierownika regionalnego w pionie prasy bezpłatnej , a we wrześniu - stanowisko dyrektora sprzedaży bezpośredniej prasy bezpłatnej w Agorze. W okresie od maja 2012 roku do grudnia 2013 roku pełniła funkcję dyrektora sprzedaży pionu prasy bezpłatnej. Przez ostatnie dwa lata pełniła rolę wydawcy „Metrocafe.pl" oraz zastępcy dyrektor wydawniczej pionu Czasopisma i prasa bezpłatna Agory.
Piotr Hendel pracę w Agorze rozpoczął w 2005 roku w dziale agencyjnym, gdzie współpracował z domami mediowymi. Następnie przez kilka lat był ekspertem branżowym i współpracował bezpośrednio z klientami motoryzacyjnymi. Od 2013 roku kierował zespołem sprzedaży czasopism budowlano-wnętrzarskich znajdujących się w portfolio Agory, a od lipca 2015 roku był także ich wydawcą.
Dołącz do dyskusji: Joanna Garbaczewska szefem sprzedaży, Piotr Hendel wydawcą tytułów czasopismowych w Agorze