Hand Made przygotuje kampanię reklamową dla marki własnej sieci Decathlon
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na koncept kreatywny oraz realizację kampanii promocyjnej dla marki własnej Decathlon - Imviso (futsal).
Hasło przewodnie akcji to „Włącz się do gry!”. Jej celem jest prezentacja futsalu jako dynamicznej, wysiłkowej oraz emocjonującej odmiany piłki nożnej. Ponieważ rozgrywka odbywa się w hali, do gry piłkarze potrzebują odpowiednich butów oraz piłek -a to zapewnia Decathlon.
W ramach współpracy z Hand Made powstały trzy spoty reklamowe o długości 30 sekund – wizerunkowy, reportażowy oraz produktowy. W listopadzie zobaczymy je w digitalu – na You Tube i Facebooku marki Decathlon oraz na VOD.
Kampania potrwa trzy tygodnie.
Kampanii promocyjnej towarzyszy konkurs, w którym do wygrania jest bon na zakupy w sieci sklepów Decathlon. Co należy zrobić, by zdobyć bon o wartości 1000 zł? Wystarczy udać się w określonym terminie do jednego ze sklepów Decathlon biorących udział w akcji i samemu zaprezentować piłkarską żonglerkę. Przez 3 tygodnie na stronie internetowej konkursu publikowane będą rankingi. Wygrana przypadnie osobie z największą ilością podbić.
Dołącz do dyskusji: Hand Made przygotuje kampanię reklamową dla marki własnej sieci Decathlon