Igor Przespolewski dyrektorem marketingu sieci Multikino. Odchodzi Edyta Pawłowicz-Ziurkowska
Igor Przespolewski awansował na stanowisko head of marketing Multikino. Zastąpił Edytę Pawłowicz-Ziurkowską, która po 14 latach pożegnała się z firmą.
Przespolewski odpowiada za tworzenie i realizację strategii marketingowo-komunikacyjnej Multikina. Ponadto nadzoruje planowanie oraz realizację budżetu marketingowego, a także poszukuje nowych kierunków rozwoju biznesu. Będzie raportował bezpośrednio do Mariusza Spisza, commercial directora spółki.
- Moim celem jest umocnienie pozycji rynkowej Multikina i dalszy rozwój najsilniejszej marki kinowej w Polsce - mówi Igor Przespolewski.
Od 2013 roku
Przespolewski z Multikinem związany jest od 2013 roku. Przez ostatnie lata pełnił funkcję marketing managera. Wcześniej pracował dla marek Japan Tobacco International i Grupy Novartis. Z branża marketingową związany od 9 lat
Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej oraz Szkoły Strategii Marki Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Dołącz do dyskusji: Igor Przespolewski dyrektorem marketingu sieci Multikino. Odchodzi Edyta Pawłowicz-Ziurkowska