Hosanna Salamon awansowała na creative group head w Plej
Po ponad trzech latach współpracy, Hosanna Salamon awansowała na creative group head w agencji marketingowej Plej.
Hosanna Salamon w nowej roli oprócz dalszych prac dla stałych klientów agencji takich jak m.in. Allegro, których obsługę kreatywną prowadzi w teamie z Mateuszem Kamińskim (creative group head/ copywriter), będzie uczestniczyć także w projektach newbusinessowych oraz wspierać swoją wiedzą i doświadczeniem młodszych art directorów i designerów.
Salamon w Plej od 2019 roku
Hosanna Salamon od początku swojej kariery w Plej jako senior art directorka przygotowywała koncepty kreatywne i projekty dla takich klientów jak m.in. Allegro, EY, piwo Namysłów czy Red Bull Mobile.
Przed Plej związana była z agencjami takimi jak VMLY&R, Isobar czy lubię.to. W Plej od prawie dwóch lat tworzy zgrany team kreatywny wraz z Mateuszem Kamińskim (również Creative Group Head, wyspecjalizowanym w copywritingu). Wcześniej pracowała z Koko Skowrońską. Team Salamon i Kamiński raportuje bezpośrednio do szefa kreacji w Plej – Barta Białego.
Poza doświadczonym zespołem 8 teamów kreatywnych i 12 designerów, dział kreacji zarządzany przez Barta Białego wspierają także kilkuosobowe teamy DTP i Proofreadingu.
Plej obsługuje kreatywnie kilkunastu klientów, takich m.in. Allegro, Play, Energizer, Continental, Piątnica, Virgin Mobile Polska czy Armor All. W ub.r. agencja osiągnęła wzrost przychodów o 29,8 proc. do 56,34 mln zł. Jej zysk netto poszedł w górę z 210 tys. zł do 4,99 mln zł, m.in. dzięki umorzeniu spłaty 3,5 mln zł pożyczki w ramach tarczy finansowej.
Dołącz do dyskusji: Hosanna Salamon awansowała na creative group head w Plej
Ile ma wzrostu p. Salamon..mysle ze ok. 180 cm