Hermés rozszerza współpracę z The Icon Agency
Luksusowy dom mody Hermés rozszerza współpracę z The Icon Agency o działania komunikacyjne nowej linii perfum. Agencja zmienia także swoją strukturę.
W ramach umowy z Hermés The Icon Agency od lipca 2022 odpowiada za komunikację ekskluzywnej linii zapachów Hermessence, dostępnych wyłączenie w butikach Hermés. Agencja od 2019 stale reprezentuje dom mody w ramach obsługi PR, showoroomu oraz obsługi influencerskiej na rynku polskim.
Zmiany w The Icon Agency
The Icon Agency dokonała także zmian we własnej strukturze. Od lipca 2022 roku Daria Graczykowska awansowała na nowo utworzone stanowisko head of PR i zarządza zespołem zajmującymi się takimi markami jak: Hermés, Bimba y Lola, Zalando czy Dyson.
Oskar Kacprzak, który dołączył do zespołu w lipcu, przejął kierowanie działem projektów. Nastąpiły również zmiany w stukturze innych działów - Julia Lulkowska przejęła zarządzanie działem Influencer marketingu, a Kasia Krukar już kolejny rok kieruje teamem social media, gdzie wraz z zespołem odpowiada za obsługę takich marek jak Zalando (na rynku polskim, czeskim i słowackim) czy Oeparol.
Dołącz do dyskusji: Hermés rozszerza współpracę z The Icon Agency