„Hell’s Kitchen” ogląda 1,5 mln widzów. Show przegrywa z TVP2 i TVN
Drugą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” ogląda średnio 1,53 mln osób. Program o 140 tys. widzów podnosi oglądalność Polsatu względem ub.r. W czasie jego emisji kanał przegrywa z TVP2 i TVN w całym rynku, ale w grupie komercyjnej jest drugi.
„Hell’s Kitchen - Piekielną kuchnię” oglądać można w Polsacie we wtorki o godz. 20.05 począwszy od 9 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech odcinkach średnia oglądalność drugiej serii formatu wyniosła 1,53 mln widzów. Przełożyło się to na 9,68 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 14,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek programu. Zgromadził on przed telewizorami 1,62 mln oglądających.
Oglądalność „Hell’s Kitchen” odcinek po odcinku
Godz. | Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
AMR | SHR % | SHR % | ||
09-09-2014 | 20:05:17 | 1 616 150 | 10,60% | 16,36% |
16-09-2014 | 20:07:04 | 1 358 155 | 8,52% | 12,47% |
23-09-2014 | 20:06:02 | 1 602 569 | 9,91% | 15,53% |
Średnio: | 1 527 462 | 9,68% | 14,78% |
W analogicznym okresie ub.r. stacja w paśmie nadawania reality-show gromadziła o 140 tys. mniej widzów. Śledziło ją bowiem średnio 1,38 mln osób przy udziale wynoszącym 8,97 proc. w grupie 4+ i 10,66 proc. w 16-49. Natomiast pierwsze trzy odcinki pierwszej serii „Hell’s Kitchen”, emitowane wiosną br., oglądało średnio 1,7 mln, co dało Polsatowi odpowiednio 10,7 proc. i 16,6 proc. udziału.
Polsat w czasie emisji „Hell’s Kitchen” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest Dwójka emitująca wówczas „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, co przekłada się aż na 31,55 proc. udziału. Lepiej od Polsatu wypada też TVN („Na Wspólnej” i „Ugotowani”; 10,12 proc.). Natomiast gorzej od Polsatu wypada TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda” „Druga wojna światowa. Pierwsza ofiara” oraz filmy fabularne; 7,59 proc. udziału).
Wśród widzów grupie komercyjnej Polsat jest drugi, a lepszy wynik ma tylko Dwójka.
Oglądalność programu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP2 | 4 975 917 | 31,55% | 25,20% |
TVN | 1 596 081 | 10,12% | 10,08% |
Polsat - Hell’s Kitchen 2 | 1 527 462 | 9,68% | 14,78% |
TVP1 | 1 197 515 | 7,59% | 6,77% |
W drugiej serii reality-show „Hell’s Kitchen - Piekielna kuchnia” pod okiem Wojciecha Modesta Amaro rywalizuje 16 znawców sztuki kulinarnej. Po każdym odcinku odpada jeden z nich, a zwycięzca wygra 100 tys. zł i dostanie pracę w restauracji Atelier Amaro.
Dołącz do dyskusji: „Hell’s Kitchen” ogląda 1,5 mln widzów. Show przegrywa z TVP2 i TVN