Green Media PR dla “Wielkiej Aukcji magazynu ELLE”
Agencja Green Media PR rozpoczęła współpracę z magazynem Elle, który należy do wydawnictwa Burda Media Polska.
Do zadań agencji należy m.in. obsługa z zakresu relacji z mediami, w tym przeprowadzenie kampanii PR towarzyszącej Wielkiej Aukcji magazynu ELLE w serwisie Allegro, z której dochód zostanie przekazany na stypendia naukowe dla uczestniczek III edycji konkursu ,,Dziewczyny Przyszłości. Śladami Marii Skłodowskiej-Curie”.
Za projekt z ramienia agencji odpowiadają Anna Rybakowska i Malwina Paprocka.
Współpraca ma charakter okresowy, na czas trwania projektu.
Organizatorami konkursu są miesięcznik ELLE oraz Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Celem konkursu jest promocja i wsparcie wybitnie uzdolnionych studentek kierunków ścisłych, które już osiągają pierwsze sukcesy naukowe i dla których nauka jest życiową pasją.
Aukcje ELLE wsparło kilkudziesięciu darczyńców, w tym: osoby publiczne, znani projektanci mody, aktorki, celebryci, media i luksusowe marki.
Aukcje będą trwać od 11 do 25 kwietnia br. w serwisie Allegro www.elle.allegro.pl .Wielki finał konkursu 30 maja br.
Dołącz do dyskusji: Green Media PR dla “Wielkiej Aukcji magazynu ELLE”