Grayling Poland z 10,4 mln zł wpływów i 1,7 mln zł zysku w ub.r.
W ub.r. agencja public relations Grayling Poland zanotowała 10,42 mln zł wpływów sprzedażowych (po wzroście w skali roku o 15,5 proc.) oraz 1,75 mln zł zysku netto (wobec 1,34 mln zł zysku w 2016 roku).
Przychody sprzedażowe netto Grayling Poland zwiększyły się w skali roku z 9,02 do 10,42 mln zł. W sprawozdaniu ze swojej działalności agencja opisała, że w ub.r. „skoncentrowała się na tworzeniu medialnego wizerunku oraz medialnej obsłudze wielu znanych firm, są to podmioty gospodarcze z rynku polskiego, jak i rynków zagranicznych oraz rozszerzaniu oferty i rozwinięciu działu w zakresie corporate”.
W ub.r. Grayling Poland zaczęła obsługę m.in. firm eBay, momondo, Circle K, Enefit i TP-Link Neffos.
Od ponad dwóch lat dyrektorem generalnym agencji jest Klara Banaszewska.
Koszty operacyjne firmy zwiększyły się z 7,39 mln zł w 2016 roku do 8,16 mln zł w ub.r. (to 10,5 proc. w górę). Ponad dwa razy więcej niż rok wcześniej agencja wydała na usługi obce (wzrost z 2,1 do 4,63 mln zł), natomiast nakłady na wynagrodzenia zmalały z 2,89 do 2,78 mln zł. Firma zatrudniała w ub.r. średnio 27 osób.
Zysk Grayling Poland z działalności operacyjnej wzrósł z 1,64 do 2,26 mln zł, zysk brutto - z 1,65 do 2,19 mln zł, a zysk netto - z 1,34 do 1,75 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Grayling Poland z 10,4 mln zł wpływów i 1,7 mln zł zysku w ub.r.