„Gotowy na festiwal” w kampanii Heineken Open’er Festivalu 2010 (wideo)
Rozpoczyna się kampania reklamowa tegorocznego festiwalu Heineken Open’er. Akcję pod hasłem „Gotowy na festiwal” przygotowała agencja Grey Warszawa.
Ruszająca właśnie kampania reklamowa Heineken Open’er Festivalu 2010 przedstawia harmonogram tej imprezy, zachęcając odbiorców do wzięcia w niej udziału. Przekaz pod hasłem „Gotowy na festiwal” podkreśla również zaangażowanie marki Heineken w to wydarzenie. W ramach akcji uruchomiono – przygotowaną przez agencję interaktywną Argonauts – nową odsłonę serwisu internetowego heineken.pl, w której oprócz materiałów dotyczących festiwalu znajdują się odnośniki do jego profili na portalach społecznościowych.
Natomiast sama akcja reklamowa obejmuje telewizję (wszystkie stacje ogólnopolskie, kanały tematyczne), kina (sieć Cinema City), prasę i punkty sprzedaży.
Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Warszawa, za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Macroscope, a działania public relations prowadzi agencja Euro RSCG Sensors.
Dołącz do dyskusji: „Gotowy na festiwal” w kampanii Heineken Open’er Festivalu 2010 (wideo)