Pięć agencji w przetargu mediowym Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
Do przetargu Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii na obsługę mediową jej kampanii zgłosiło się 5 agencji. Są wśród nich m.in. Fabryka Marketingu, Starcom (Publicis Media) i Euvic Media - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Przedmiotem przetargu jest usługa zakupu mediów na potrzeby trzech kampanii promocyjnych: kampania ogólnopolska GZM, kampania Kierunek GZM, kampania Noc Teatrów GZM. Budżet na ten cel wynosi 2,92 mln zł.
Oferty w postępowaniu GZM złożyły: Starcom (z ceną 2,92 mln zł), Pimedia (2,64 mln zł), Agencja Reklamowa DSK (1,99 mln zł), Fabryka Marketingu (2,86 mln zł) oraz konsorcjum agencji Bringmore Advertising z Euvic Media (z ceną 2,86 mln zł).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Zaplanowane działania realizowane będą w internecie, mediach społecznościowych, na nośnikach reklamy zewnętrznej, w radiu i telewizji. Z wybraną agencją GZM będzie współpracować przez 4 miesiące od momentu zawarcia umowy.
Kampania, o zasięgu ogólnopolskim, ma być realizowana przez cały wrzesień br., kampania Kierunek GZM - od połowy do konca czerwca br., a kampania Noc Teatrów GZM - od 30 sierpnia do 27 września br.
Dołącz do dyskusji: Pięć agencji w przetargu mediowym Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii