Gazeta.pl z nowymi opcjami interaktywnymi w playerze wideo
Portal Gazeta.pl (Agora) poszerzył swoją ofertę wideo o nowe interaktywne opcje w ramach playera. Użytkownicy będą mogli m.in. sprawdzić wybrany zestaw ubrań bez wychodzenia z domu, czy obejrzeć nowy model samochodu bez wizyty w salonie.
Wśród nowości, które dołączyły do stałej oferty wideo Gazeta.pl, znalazły się (oparte na interaktywnej formule) Virtual Showroom (wirtualny podgląd proponowanej podróży), Modowy wybór (wirtualna przymierzalnia) czy Click2Shop (funkcja, umożliwiająca dodanie produktu do koszyka podczas oglądania materiału wideo).
- Interaktywne formaty wideo są doskonałą propozycją dla internautów, którzy zamiast zakupów przy sklepowej kasie wolą uzupełniać wirtualny koszyk. Dzięki zastosowaniu nowych narzędzi w playerze wzrasta zaangażowanie użytkownika, czas kontaktu z przekazem reklamowym oraz zwiększają się intencje zakupowe - komentuje Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży Gazeta.pl
- Przygotowanie i stworzenie formatu, w którym oddajemy widzowi władzę nad przebiegiem wideo i jego zakończeniem, jest wymagającym procesem, ale to inwestycja warta poniesienia. Z perspektywy widza, ale też klienta i twórców, jest to intrygująca, nowoczesna i bardzo angażująca użytkownika propozycja, a więc taka, która będzie chętnie oglądana i łatwo zapamiętywana - mówi Kamil Rutkowski, dyrektor kreatywny i szef produkcji wideo Gazeta.pl.
Według badania Gemius/PBI w maju br. Gazeta.pl zanotowała 11,04 mln użytkowników, 266,99 mln odsłon oraz 9 minut i 9 sekund średniego dobowego czasu korzystania przez odwiedzającego. Natomiast strona główna portalu miała 4,69 mln użytkowników i 112,36 mln odsłon.
Dołącz do dyskusji: Gazeta.pl z nowymi opcjami interaktywnymi w playerze wideo