Fundacja Platforma Przemysłu Przyszłości wybiera agencję PR
Fundacja Platforma Przemysłu Przyszłości prowadzi przetarg, w którym wybierze agencję public relations. Będzie z nią pracować przez półtora roku - dowiedział się portal Wirrtualnemedia.pl.
Wybrana w przetargu agencja zajmie się obsługą Fundacji Platforma Przemysłu Przyszłości w zakresie PR. Będzie odpowiadać za m.in. prowadzenie biura prasowego, pozycjonowanie jej przedstawicieli w mediach w roli ekspertów i proaktywne inicjowanie tematów związanych z obszarem działań FPPP w mediach.
Zajmie się też prowadzeniem komunikacji w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter i LinkedIn) oraz świadczeniem usług doradczych i prowadzeniem inicjatyw z zakresu PR, w odpowiedzi na szanse i zagrożenia, które pojawią się w trakcie współpracy.
Z wybrana agencją Fundacja będzie pracować przez 18 miesięcy i przeznaczy na to blisko 300 tys. zł.
Przetarg trwa do 22 września br., a jego szczegóły można znaleźć tutaj.
Dołącz do dyskusji: Fundacja Platforma Przemysłu Przyszłości wybiera agencję PR