Energia dużego miasta w kampanii Freenow
Platforma Freenow rusza z ogólnoeuropejską kampanią reklamową, obejmującą też Polskę. Realizuje ją - po wygranym przetargu - agencja BMB.
Aplikacja Freenow przeszła ostatnio redesign, czego efektem jest odświeżenie wizualne w komunikacji, a zwieńczeniem startująca ogólnoeuropejska kampania reklamowa autorstwa agencji kreatywnej BMB. To pierwsza kampania zrealizowana przez tę agencję, od jej wygranej w przetargu w marcu ubiegłego roku.
Agencja stworzyła kreatywną platformę komunikacyjną “Feel Freenow", żeby podkreślić, że Freenow jest skierowana do osób czerpiących energię z tętniącego życiem miasta, którzy chcą doświadczać wielu ekscytujących momentów jakie ono oferuje, bez tracenia czasu na zastanawianie się jak dotrzeć w różne miejsca.
Będące trzonem kampanii wideo przedstawia świat, w którym mieszkańcy są umieszczeni w powtarzalnej pętli. W centrum narracji znajduje się bohaterka, którą z zapętlenia wyrywa powiadomienie w telefonie. Wzywa ją do wyruszenia w miasto korzystając ze wszystkiego co ono oferuje po drodze i docierając na miejsce różnymi środkami transportu dostępnymi we Freenow.
W Polsce spot emitowany jest w kinach sieci Cinema City i Multikino oraz w internecie. Kampania obejmuje też outdoor w 25 miastach - paczkomaty, nośniki klasyczne cyfrowe. Na tych ostatnich kreacje dopasowywane będą dynamicznie do zmieniających się warunków, takich jak pogoda, dzień tygodnia oraz pora dnia. Dodatkowo, na wybranych nośnikach dzięki integracji technologicznej z usługą Freenow wyświetlany będzie czas dojazdu najbliższej dostępnej taksówki do miejsca lokalizacji danego nośnika.
Za planowanie i zakup mediów w Polsce odpowiada dom mediowy OMD.
Kampania “Feel Freenow" jest też realizowana m.in. w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech, Hiszpanii, Włoszech, Grecji.
Dołącz do dyskusji: Energia dużego miasta w kampanii Freenow
Tłumacząc na polski "Gdzie tu dzisiaj zabalować, wyjarać blanta, wciągnąć kreskę i finalnie zaliczyć zgona."