Filip Bartold za Magdalenę Dzieniesiewcz dyrektorem zarządzającym Delapost
Filip Bartold obejmuje stanowisko dyrektora zarządzającego studia postprodukcyjnego Delapost, z którym związany jest zawodowo od ośmiu lat. Na stanowisku tym zastąpił Magdalenę Dzieniesiewicz. Studio ma także nowe logo i stronę www.
W strukturach firmy Delapost Bartold zajmował się dotychczas głównie montażem i postprodukcją obrazu.
Doświadczenie zawodowe zdobywał między innymi we francuskim oddziale Delapost w Paryżu. Odpowiadał również za koordynację i wdrażanie projektów, np. kampanii PCK „Życie to nie Facebook” czy cyklu „Bohater domu”.
Filip Bartold na stanowisku dyrektora zarządzającego zastąpi Magdalenę Dzieniesiewicz. Do jego obowiązków należeć będzie kierowanie bieżącymi działaniami studia, wdrażanie strategii rozwoju spółki, a także budowanie i rozwijanie relacji z klientami.
Wraz z objęciem stanowiska dyrektora zarządzającego Filip Bartold wprowadza nowy system komunikacji wizualnej firmy. Zmienia się logo Delapost i serwis www. - W tym roku Delapost obchodzi dziesięciolecie istnienia. Ta okrągła rocznica jest okazją do podsumowań i odświeżenia wizerunku. Rebranding to pierwsza z zaplanowanych zmian - zapowiada Bartold.
Delapost oferuje kompleksowe usługi z zakresu kreacji i obróbki obrazu, dźwięku, animacji 3D, efektów specjalnych oraz kompozycji.
Studio ma na swoim koncie kilkaset realizacji reklamowych, filmowych i telewizyjnych dla takich klientów jak: T-Mobile, Lexus, Coca-Cola czy Narodowy Bank Polski.
Dołącz do dyskusji: Filip Bartold za Magdalenę Dzieniesiewcz dyrektorem zarządzającym Delapost