Agencja iProspect obroniła budżet Ferrero
Firma Ferrero, producent słodyczy takich jak Ferrero, MonCheri, Kinder czy Nutella, rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Do współpracy wybrała obsługującą ją poprzednio agencję mediową iProspect (Grupa Dentsu).
Przetarg mediowy Ferrero trwał kilka miesięcy. Miał charakter międzynarodowy i obejmował kilka rynków, w tym Polskę.
Koncern zdecydował, że planowaniem i zakupem mediów na polskim rynku zajmie się należąca do Grupy Dentsu agencja iProspect. Oznacza to kontynuowanie współpracy w tym zakresie, rozpoczętej w 2001 roku.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
iProspect odpowiada za planowanie i zakup mediów zarówno offline, jak i digital. Budżet Ferrero szacowany jest na 37,1 mln dolarów rocznie (wg COMvergence).
W ostatnich dniach informowaliśmy, że marka Kinder przedłużyła o kolejny rok dotychczasową współpracę z agencją MullenLowe Warsaw, która odpowiada za kompleksową obsługę marki w social mediach.
Dołącz do dyskusji: Agencja iProspect obroniła budżet Ferrero