SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ewa Chodakowska, Zuzanna Borucka, Dominika Nahajowska i Anna Fritz-Fabijanek w nowej kampanii adidasa

adidas rusza z kampanią pod hasłem „Reimagine Sport”. Bohaterkami akcji są Ewa Chodakowska, Zuzanna Borucka, Dominika Nahajowska i Anna Fritz-Fabijanek.

Ewa Chodakowska Ewa Chodakowska

Nową kampanią adidas chce zwrócić uwagę, że sport ewoluował, że nie chodzi w nim już o osiąganie najlepszych wyników, ustanawianie nowych rekordów i porównywanie siebie z innymi. Marka podważa wszystkie dotychczasowe stereotypy i zaprasza do zdefiniowania na nowo pojęcia sportu oraz zachęca kobiety do postrzegania siebie jako sportowców, niezależnie od poziomu zaawansowania.

W Polsce główną twarzą kampanii jest ambasadorka marki adidas, trenerka fitness Ewa Chodakowska. Przedstawia swoją interpretację pojęcia sportu w towarzystwie Zuzanny Boruckiej - twórczyni contentu video, Dominiki Nahajowskiej - promotorki baletu dla dorosłych oraz Anny Fritz-Fabijanek - trenera personalnego z zamiłowaniem do sportów siłowych i podnoszenia ciężarów.

W kampanii „Reimagine Sport”, każda z kobiet zastanawia się nad własną definicją sportu i rolą, jaką odgrywa w jej życiu.

- Sport nadaje rytm mojemu życiu. Z jednej strony traktuje go jak codzienną higienę ciała i umysłu, z drugiej strony postrzegam go jak najlepsze i najbardziej skuteczne narzędzie do wprowadzania zmian w moje życie. Trening na macie pomaga mi wejść ze sobą relacje, wskazuje moje silne strony i uzewnętrznia słabości, nad którymi powinnam popracować. Buduje moją samodyscyplinę, potężną siłę napędową, która pozwala mi konsekwentnej osiągać każdy cel, nie tylko na sali treningowej, ale na każdej płaszczyźnie mojego życia – mówi Ewa Chodakowska.

W kampanii promowana jest nowa kolekcja odzieży dla kobiet, która została stworzona, aby inspirować drzemiącego w każdej kobiecie sportowca, niezależnie od tego czy trenuje profesjonalnie czy tylko dla samej siebie. Nowa kolekcja zawiera produkty dostępne w szerokiej gamie rozmiarów, w tym: biustonosz Ultimate Bra wykonany z pochodzącego z recyklingu poliestru, zapewniający wysoki poziom wsparcia podczas uprawiania wszystkich rodzajów sportu; dostępne w miseczkach A-G oraz legginsy, Believe This Tights z wysoką talią oferują wsparcie i elastyczność. Posiadają krój przylegający niczym druga skóra i nie tracą swojego kształtu podczas użytkowania.; dostępne w rozmiarach od 2XS do 4X.

Dołącz do dyskusji: Ewa Chodakowska, Zuzanna Borucka, Dominika Nahajowska i Anna Fritz-Fabijanek w nowej kampanii adidasa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl